Asistent / Asistentă Director
IMC Group
№15309490, 1 aprilie 2025
Oraș:
Chișinău
Studii:
Superioare
Experiența de munca:
De la 3 ani
Salariu:
15 000 MDL
Program de muncă:
Full-time
Responsabilităţi:
Întocmirea și planificarea agendei Directorului;
Asistarea Directorului în activitatea sa zilnică;
Recepţionarea şi readresarea apelurilor telefonice;
Aprovizionarea oficiului cu consumabile, rechizite de birou, etc;
Organizarea activităților de protocol (evenimente cu clienții, parteneri de afaceri, întâlniri), primirea și îndrumarea vizitatorilor;
Primirea, înregistrarea şi repartizarea corespondenţei în interiorul organizaţiei;
Redactarea corespondenţei de afaceri necesară desfăşurării activităţii zilnice;
Gestionarea documentelor de interes general al întreprinderii;
Efectuarea traducerilor şi redactarea din/în limbile engleză, română, rusă a documentelor necesare întreprinderii, directorului;
Organizarea călătoriilor și rezervărilor (transport, cazare,check-in etc.);
Oferirea de suport administrativ pentru toate departamentele companiei;
Intocmirea proceselor verbale ale sedintelor;
Emiterea si evidenta ordinelor administrative.
Cerinţe faţă de candidaţi:
Studii superioare finisate (juridice constituie un avantaj);
Experienţă la un post similar, min. 3 ani;
Cunoştinţe de management, secretariat;
Cunoașterea regulilor lingvistice la întocmirea textelor în limba română;
Cunoştinţe de gestionare a documentelor;
Prezență agreabilă, sociabilă, dinamică, cu atitudine pozitiva;
Comunicare fluentă în limba română, limba rusă, limba engleză (alte limbi străine constituie un avantaj);
Abilități excelente de comunicare;
Cunoștințe de operare PC, pachet MS Office (Word, Excel, Power Point), Adobe Photoshop - nivel avansat;
Gândire analitică și abilități de a dezvolta analize pe baza informațiilor furnizate;
Nivel înalt de organizare personală;
Integritate, onestitate, inițiativă;
Abilități de lucru în echipă;
Abilități excelente de comunicare cu toate nivelurile manageriale ale companiei;
Abilități de planificare, organizare și prioritizare a activităților în funcție de nivelul de urgență;
Abilitatea de a respecta termenele limită.
Beneficiile oferite de către companie:
Experiență de lucru într-o companie modernă;
Oportunități de creștere salarială și profesională;
Mediu plăcut de lucru, oficiu modern și confortabil;
Salariu motivant (de la 15 000 MDL).
Orar de muncă 8:00 - 17:00, Luni-Vineri.
Email: receptie@imc.md
078803010
Întocmirea și planificarea agendei Directorului;
Asistarea Directorului în activitatea sa zilnică;
Recepţionarea şi readresarea apelurilor telefonice;
Aprovizionarea oficiului cu consumabile, rechizite de birou, etc;
Organizarea activităților de protocol (evenimente cu clienții, parteneri de afaceri, întâlniri), primirea și îndrumarea vizitatorilor;
Primirea, înregistrarea şi repartizarea corespondenţei în interiorul organizaţiei;
Redactarea corespondenţei de afaceri necesară desfăşurării activităţii zilnice;
Gestionarea documentelor de interes general al întreprinderii;
Efectuarea traducerilor şi redactarea din/în limbile engleză, română, rusă a documentelor necesare întreprinderii, directorului;
Organizarea călătoriilor și rezervărilor (transport, cazare,check-in etc.);
Oferirea de suport administrativ pentru toate departamentele companiei;
Intocmirea proceselor verbale ale sedintelor;
Emiterea si evidenta ordinelor administrative.
Cerinţe faţă de candidaţi:
Studii superioare finisate (juridice constituie un avantaj);
Experienţă la un post similar, min. 3 ani;
Cunoştinţe de management, secretariat;
Cunoașterea regulilor lingvistice la întocmirea textelor în limba română;
Cunoştinţe de gestionare a documentelor;
Prezență agreabilă, sociabilă, dinamică, cu atitudine pozitiva;
Comunicare fluentă în limba română, limba rusă, limba engleză (alte limbi străine constituie un avantaj);
Abilități excelente de comunicare;
Cunoștințe de operare PC, pachet MS Office (Word, Excel, Power Point), Adobe Photoshop - nivel avansat;
Gândire analitică și abilități de a dezvolta analize pe baza informațiilor furnizate;
Nivel înalt de organizare personală;
Integritate, onestitate, inițiativă;
Abilități de lucru în echipă;
Abilități excelente de comunicare cu toate nivelurile manageriale ale companiei;
Abilități de planificare, organizare și prioritizare a activităților în funcție de nivelul de urgență;
Abilitatea de a respecta termenele limită.
Beneficiile oferite de către companie:
Experiență de lucru într-o companie modernă;
Oportunități de creștere salarială și profesională;
Mediu plăcut de lucru, oficiu modern și confortabil;
Salariu motivant (de la 15 000 MDL).
Orar de muncă 8:00 - 17:00, Luni-Vineri.
Email: receptie@imc.md
078803010
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut