Asistent director / ceo

Planettary Inc. №11750228, 29 octombrie 2022
Oraș: Chișinău
Studii: Universitate
Experiența de munca: De la 2 ani
Salariu: 10 000 MDL
Program de muncă: Part-time
Locul de muncă: Remote
Dispuși să angajăm refugiați
- Studii superioare finalizate. Cunosinte in domeniul finante/banci prezinta avantaj.
- Cunostinte OBLIGATORII ( CITIT , SCRIS, VORBIT ) de limba Romana, Engleza si Rusa. Cunostinte de limba Franceza si/sau Spaniola prezinta avantaj
- Asista CEO in desfasurarea activitatilor, coordoneaza si organizeaza proiectele, actiunile managementului departamentelor organizatiei;
- Asista CEO si directorii de departamente in implementarea si dezvoltarea de noi proiecte;
- Gestioneaza detaliile si rutina din activitatea CEO, urmareste stadiul de realizare a diferitelor proiecte in curs de desfasurare alocate managementului departamentelor si colaboreaza in proiecte profesionale din toate departamentele organizatiei;
- Coordoneaza activitatile de implementare a proiectelor in vederea atingerii rezultatelor planificate;
- Supravegheaza desfasurarea zilnica a proiectelor si se asigura de indeplinirea obiectivelor asumate de managementul organizatiei;
- Raporteaza consecvent, la timp si complet informatii utile si pertinente referitoare la proiectele pe care le monitorizeaza;
- Gestioneaza documentele de interes general ale organizatiei;
- Preluare, directionare apelurile telefonice, mesajele, emailuri;
- Printati, fotocopiati, arhivati documente relevante (posta, e-mail, fax);
- Oferirea de informatii partenerilor si a celorlalti angajati in probleme specifice;
- Asigurarea în dublu sens a fluxului informaţional între firmă şi clienţii externi, precum şi între departamentele firmei.
- Redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice;
- Pregatiri scrisori, e-mailuri, prezentări și rapoarte;
- Preluarea, distribuirea la departamentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor si a celorlalti angajati;
- Elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor necesare desfasurarii activitatilor in companie;
- Asista CEO la sedinte de lucru si intalniri de afaceri atat in Moldova cat si in alte tari;
- OBLIGATORIU PASAPORT pentru a putea calatori in alte tari. Permis de conducere prezinta avantaj;
- Persoană atentă la detalii și descurcăreață. Pregătită pentru orice situație imprevizibilă;
- Asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor;
- Cautam o persoana openmind tinand cont ca avem contrate cu diverse tipuri de companii si activitati ( incepanad de la sectorul bancar pana la sector adult ).
- Tinand cont ca avem colaboratori in toata lumea este foarte posbil sa trebuieasca sa raspundeti la mesaje/emailuri la diferite ore in functie de tara clientului.

- PROGRAMUL ESTE PART-TIME 4 ORE/ZI PENTRU PRIMELE 3 LUNI DE PROBA SI SE VA LUCRA DE ACASA.
- DUPA ACESTA PERIOADA EXISTA POSIBILITATEA DE A CONTINUA CU PROGRAM FULL-TIME.

NOTA : LIMBA ROMANA, ENGLEZA SI RUSA ( CITIT , SCRIS, VORBIT ) SUNT CERINTE OBLIGATORII

Persoanele interesate pot trimite CV (obligatoriu cu foto) la adresa e-mail: job@planettary.com
Telefon:
+40 770 804 035
Persoana de contact:
Dan
E-mail:
Site:
https://www.planettary.com
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide