Client Relationship Director, Direcția Clienți Corporativi Locali, Departamentul Large Corporate
OTP Bank S.A.
28 martie 2025
Chișinău
De la 3 ani
Full-time
Superioare
În locația angajatorului
Ce ai de făcut:
Atragerea clienţilor noi din categoria Large Corporate, precum şi în menţinerea clienţilor corporativi existenţi, prin asigurarea serviciilor de înaltă calitate;
Formarea, gestiunea şi prezentarea dosarelor de produse pentru clienţii corporativi organelor de decizie; monitorizarea derulării a relaţiei contractuale cu clienţii;
Contribuție personală la stabilirea şi dezvoltarea relaţiilor cu clienţii corporativi;
Comunicarea și corespondenţa de afaceri cu clienţii corporativi ai Băncii;
Formarea, gestiunea şi prezentarea dosarelor de produse pentru clienţii corporativi în atenția organelor de decizie; monitorizarea derulării a relaţiei contractuale cu clienţii;
Participarea în cadrul proiectelor de dezvoltare ale Băncii.
Vom aprecia să ai:
Studii superioare cu profil economic / financiar-bancar;
Experienţă în relaționarea cu clienţii minim 3 ani în sistemul bancar;
Competențe de analiză a situației economico-financiare a întreprinderii;
Orientare către client;
Cunoaşterea legislaţiei în vigoare;
Cunoaşterea limbilor – română, engleza, rusă;
Cunoştinţe avansate în sistemele și aplicațiile informatice (Word, Excel, Power Point).
Atragerea clienţilor noi din categoria Large Corporate, precum şi în menţinerea clienţilor corporativi existenţi, prin asigurarea serviciilor de înaltă calitate;
Formarea, gestiunea şi prezentarea dosarelor de produse pentru clienţii corporativi organelor de decizie; monitorizarea derulării a relaţiei contractuale cu clienţii;
Contribuție personală la stabilirea şi dezvoltarea relaţiilor cu clienţii corporativi;
Comunicarea și corespondenţa de afaceri cu clienţii corporativi ai Băncii;
Formarea, gestiunea şi prezentarea dosarelor de produse pentru clienţii corporativi în atenția organelor de decizie; monitorizarea derulării a relaţiei contractuale cu clienţii;
Participarea în cadrul proiectelor de dezvoltare ale Băncii.
Vom aprecia să ai:
Studii superioare cu profil economic / financiar-bancar;
Experienţă în relaționarea cu clienţii minim 3 ani în sistemul bancar;
Competențe de analiză a situației economico-financiare a întreprinderii;
Orientare către client;
Cunoaşterea legislaţiei în vigoare;
Cunoaşterea limbilor – română, engleza, rusă;
Cunoştinţe avansate în sistemele și aplicațiile informatice (Word, Excel, Power Point).
Chișinău
Data actualizării:
28 martie 2025
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut