Contabil / Ajutor de contabil
Emigrare.md
№14877350, 26 noiembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 2 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Centrul Multifuncțional de Documente Emigrare.md, stabilit acum 16 ani cu scopul de a oferi servicii juridice complexe își mărește echipa.
În contextul dezvoltării continue și diversificării serviciilor, suntem în căutarea unui Contabil/ajutor de contabil, care să se alăture echipei noastre și să contribuie la evoluția companiei.
Responsabilități principale:
Înregistrarea tranzacțiilor financiare în registrele contabile ale companiei
Emiterea facturilor pentru clienți și procesarea facturilor de la furnizori
Colaborarea cu departamentele de vânzări pentru a sprijini creșterea și profitabilitatea
Cerințe necesare:
Studii superioare în Economie, Finanțe, Contabilitate sau domenii relevante
Experiență de minim 1 an într-o funcție similară
Cunoștințe avansate în Excel și 1C
Înțelegerea aprofundată a standardelor contabile și fiscale
Abilitatea de a gestiona termene limită și a analiza volume mari de date
Beneficii oferite:
Salariu competitiv
Posibilitatea de a călători alături de echipă
Cadouri de sărbători și evenimente corporative
Acces la o bibliotecă corporativă
Programe de dezvoltare profesională continuă
Oficiul situat în centrul orașului, pe adresă: mun. Chișinău, str. Grigore Ureche, nr. 14
Program de lucru:
Luni până vineri, 09:00 – 18:00
Concediu anual de 28 de zile, plus 2 zile suplimentare la fiecare 2 ani de activitate
Candidații interesați sunt invitați să transmită CV-ul la adresa de email: emigrare.hr@gmail.com.
Informații suplimentare puteți afla la nr. +373 78028104 și pe site-ul: https://emigrare.md/vakansii/.
E-mail:
emigrare.hr@gmail.com
Telefon: +373 78028104
În contextul dezvoltării continue și diversificării serviciilor, suntem în căutarea unui Contabil/ajutor de contabil, care să se alăture echipei noastre și să contribuie la evoluția companiei.
Responsabilități principale:
Înregistrarea tranzacțiilor financiare în registrele contabile ale companiei
Emiterea facturilor pentru clienți și procesarea facturilor de la furnizori
Colaborarea cu departamentele de vânzări pentru a sprijini creșterea și profitabilitatea
Cerințe necesare:
Studii superioare în Economie, Finanțe, Contabilitate sau domenii relevante
Experiență de minim 1 an într-o funcție similară
Cunoștințe avansate în Excel și 1C
Înțelegerea aprofundată a standardelor contabile și fiscale
Abilitatea de a gestiona termene limită și a analiza volume mari de date
Beneficii oferite:
Salariu competitiv
Posibilitatea de a călători alături de echipă
Cadouri de sărbători și evenimente corporative
Acces la o bibliotecă corporativă
Programe de dezvoltare profesională continuă
Oficiul situat în centrul orașului, pe adresă: mun. Chișinău, str. Grigore Ureche, nr. 14
Program de lucru:
Luni până vineri, 09:00 – 18:00
Concediu anual de 28 de zile, plus 2 zile suplimentare la fiecare 2 ani de activitate
Candidații interesați sunt invitați să transmită CV-ul la adresa de email: emigrare.hr@gmail.com.
Informații suplimentare puteți afla la nr. +373 78028104 și pe site-ul: https://emigrare.md/vakansii/.
E-mail:
emigrare.hr@gmail.com
Telefon: +373 78028104
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳