Contabil(ă)-Șef(ă) pentru 5AQ Consulting
5AQ Invest
№14877820, 26 noiembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 4 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Dispuși să angajăm refugiați
5AQ Consulting este o companie de tip outsourcing, care deja 22 de ani prestează servicii de evidența contabilă și consulting financiar de calitate.
Cerințe:
4 ani de experiență ca contabil-șef sau într-o funcție similară;
Abilități solide de management, capacitatea de a gestiona și motiva eficient o echipă;
Abilități excelente de comunicare și persuasiune, capacitatea de a stabili și de a menține relații pe termen lung cu clienții și partenerii;
Gândire analitică, capacitatea de a efectua și interpreta studii de piață;
Studii superioare în contabilitate, finanțe sau economie;
Cunoștințe solide de contabilitate, fiscalitate și contabilitate financiară;
Utilizator avansat al 1C v.8, Excel și SAP;
Cunoașterea legilor și reglementărilor financiare;
Abilități excelente de analiză și de rezolvare a problemelor;
Seriozitate, responsabilitate și atenție la detalii;
Angajament față de rezultate, orientat către obiective.
Responsabilități:
Dezvoltarea și implementarea unei strategii de dezvoltare și atingerea obiectivelor de afaceri ale companiei;
Identificarea și dezvoltarea de noi piețe, căutarea și atragerea de noi clienți și parteneri și menținerea parteneriatelor strategice cu clienții-cheie;
Analiza pieței și a peisajului concurențial pentru a identifica noi oportunități și a dezvolta strategii de creștere;
Gestionarea unei echipe de contabili, asigurarea performanței eficiente a acestora și asigurarea dezvoltării lor profesionale;
Gestionarea financiară și contabilă completă a societății, inclusiv contabilitatea și raportarea;
Asigurarea conformității cu toate legile și reglementările financiare;
Elaborarea, auditarea și punerea în aplicare a politicilor, procedurilor și controalelor contabile;
Pregătirea și prezentarea situațiilor financiare, inclusiv raportarea către autoritățile fiscale;
Gestionarea elaborării bugetului, a previziunilor și a planificării financiare a societății;
Coordonarea activității cu auditorii externi și consultanții fiscali.
Beneficii și condiții de lucru:
Salariu competitiv;
Angajare oficială în conformitate cu Codul Muncii al RM și pachet social complet;
Oportunitatea de creștere profesională și financiară și de dezvoltare alături de noi;
Petreceri corporative și team-building pentru angajați o dată la câteva luni;
Muncă dinamică într-o echipă prietenoasă de profesioniști deschisă la idei noi;
Grafic de lucru: De luni până vineri de la 9:00 la 18:00, sâmbăta și duminica libere;
Bibliotecă corporativă și comunicare mobilă;
Dacă îți dorești să faci parte dintr-o companie în creștere, trimite-ne CV-ul tău actualizat la adresa de e-mail: personal@5aq.md.
Chiar dacă vi se pare, ca nu îndepliniți unele dintre aceste cerințe, trimiteți-ne-o oricum CV-ul,vom lua în considerare fiecare candidatură cu atenție.
Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să explorăm împreună oportunitățile noastre. E-mail: contabilstaf@mail.ru
Telefon: 060500566
Cerințe:
4 ani de experiență ca contabil-șef sau într-o funcție similară;
Abilități solide de management, capacitatea de a gestiona și motiva eficient o echipă;
Abilități excelente de comunicare și persuasiune, capacitatea de a stabili și de a menține relații pe termen lung cu clienții și partenerii;
Gândire analitică, capacitatea de a efectua și interpreta studii de piață;
Studii superioare în contabilitate, finanțe sau economie;
Cunoștințe solide de contabilitate, fiscalitate și contabilitate financiară;
Utilizator avansat al 1C v.8, Excel și SAP;
Cunoașterea legilor și reglementărilor financiare;
Abilități excelente de analiză și de rezolvare a problemelor;
Seriozitate, responsabilitate și atenție la detalii;
Angajament față de rezultate, orientat către obiective.
Responsabilități:
Dezvoltarea și implementarea unei strategii de dezvoltare și atingerea obiectivelor de afaceri ale companiei;
Identificarea și dezvoltarea de noi piețe, căutarea și atragerea de noi clienți și parteneri și menținerea parteneriatelor strategice cu clienții-cheie;
Analiza pieței și a peisajului concurențial pentru a identifica noi oportunități și a dezvolta strategii de creștere;
Gestionarea unei echipe de contabili, asigurarea performanței eficiente a acestora și asigurarea dezvoltării lor profesionale;
Gestionarea financiară și contabilă completă a societății, inclusiv contabilitatea și raportarea;
Asigurarea conformității cu toate legile și reglementările financiare;
Elaborarea, auditarea și punerea în aplicare a politicilor, procedurilor și controalelor contabile;
Pregătirea și prezentarea situațiilor financiare, inclusiv raportarea către autoritățile fiscale;
Gestionarea elaborării bugetului, a previziunilor și a planificării financiare a societății;
Coordonarea activității cu auditorii externi și consultanții fiscali.
Beneficii și condiții de lucru:
Salariu competitiv;
Angajare oficială în conformitate cu Codul Muncii al RM și pachet social complet;
Oportunitatea de creștere profesională și financiară și de dezvoltare alături de noi;
Petreceri corporative și team-building pentru angajați o dată la câteva luni;
Muncă dinamică într-o echipă prietenoasă de profesioniști deschisă la idei noi;
Grafic de lucru: De luni până vineri de la 9:00 la 18:00, sâmbăta și duminica libere;
Bibliotecă corporativă și comunicare mobilă;
Dacă îți dorești să faci parte dintr-o companie în creștere, trimite-ne CV-ul tău actualizat la adresa de e-mail: personal@5aq.md.
Chiar dacă vi se pare, ca nu îndepliniți unele dintre aceste cerințe, trimiteți-ne-o oricum CV-ul,vom lua în considerare fiecare candidatură cu atenție.
Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să explorăm împreună oportunitățile noastre. E-mail: contabilstaf@mail.ru
Telefon: 060500566
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳