Director HR
№2030043, 11 august 2014
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
O companie straina, care administreaza retele de supermarkete si centre comerciale in tarile Africii, angajează pentru lucru in cadrul retelei de supermarkete din Guineea Ecuatoriala:
DIRECTOR HR
Responsabilităţi:
- Elaborarea, implementarea şi monitorizarea politicii de personal;
- Elaborarea şi monitorizarea bugetului Departamentului RU;
- Organizarea şi monitorizarea procesului de angajare a personalului;
- Organizarea şi monitorizarea procesului de adaptare a personalului;
- Organizarea şi monitorizarea procesului de evaluare a personalului;
- Organizarea şi monitorizarea acţiunilor de dezvoltare a personalului;
- Organizarea şi monitorizarea acţiunilor de stimulare şi motivare a personalului;
- Asigurarea legalităţii acţiunilor în domeniul RU;
Cerinţe faţă de candidaţi:
- Experienţă la un post similar, min. 3 ani;
- Studii superioare (economie /psihologie);
- Cunoaşterea limbilor română şi rusă la nivel avansat;
- Cunoasterea limbilor spaniola si/sau franceza reprezinta un avantaj considerabil;
- Cunoştinţe medii de operare PC;
- Abilităţi de organizare;
- Spirit creativ;
- Abilităţi de analiză;
Beneficii:
- Salariu atractiv la nivel international
- Pachet social extrem de motivant si complex
- Mediu de lucru international
- Avantaje induse din traininguri si schimb de experienta
- Echipa profesionista si orientata spre comunicare si cooperare
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la adresa electronică hr.smercado@gmail.com indicând poziţia la care aplică.
DIRECTOR HR
Responsabilităţi:
- Elaborarea, implementarea şi monitorizarea politicii de personal;
- Elaborarea şi monitorizarea bugetului Departamentului RU;
- Organizarea şi monitorizarea procesului de angajare a personalului;
- Organizarea şi monitorizarea procesului de adaptare a personalului;
- Organizarea şi monitorizarea procesului de evaluare a personalului;
- Organizarea şi monitorizarea acţiunilor de dezvoltare a personalului;
- Organizarea şi monitorizarea acţiunilor de stimulare şi motivare a personalului;
- Asigurarea legalităţii acţiunilor în domeniul RU;
Cerinţe faţă de candidaţi:
- Experienţă la un post similar, min. 3 ani;
- Studii superioare (economie /psihologie);
- Cunoaşterea limbilor română şi rusă la nivel avansat;
- Cunoasterea limbilor spaniola si/sau franceza reprezinta un avantaj considerabil;
- Cunoştinţe medii de operare PC;
- Abilităţi de organizare;
- Spirit creativ;
- Abilităţi de analiză;
Beneficii:
- Salariu atractiv la nivel international
- Pachet social extrem de motivant si complex
- Mediu de lucru international
- Avantaje induse din traininguri si schimb de experienta
- Echipa profesionista si orientata spre comunicare si cooperare
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la adresa electronică hr.smercado@gmail.com indicând poziţia la care aplică.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut