HR manager
HR-Consulting (www.search4staff.com)
№5074597, 12 mai 2017
Oraș:
Chișinău
Studii:
Superioare
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului său, este în căutarea candidaților pentru postul vacant de: HR Manager / Trainer
Compania:
Rețea locală de restaurant
HR Manager
RESPONSABILITATI:
• Respectă politica și cultura corporativa din Companie;
• Efectuează analiza și sinteza informației;
• Elaborează, organizează programele de instruire (online si offline) ale angajaților partenerilor și asigura un follow-up;
• Elaborează pentru angajații partenerilor formulare de teste pentru evaluarea cunoștințelor;
• Analizează rezultatele în urma evaluării, controleaza corespunderea calificarii personalului si atribuirea categoriilor ;
• Informează partenerii despre rezultatele evaluării;
• Actualizează materialele didactice elaborate și le adaptează conform necesitaților apărute;
• Este responsabil de sistem de recruting a angajatilor partenerilor. Anchete, portret psihologic a angajatilor partenerilor;
• Înaintează propuneri cu privire la anumite renovări periodice în procesul de instruire;
• Participă intens la modificarea manualelor, perfecționând procesele și normele descrise;
• Participa la recrutarea membrilor din echipa si a persoanelor cheie din echipa Franchizatilor
• Planifica,, desfasoara, monitorizeaza si evaluiaza instruirea initiala pentru franchizor, asigurind buna desfasurare a acesteia cu reprezentantii localurilor din Moldova, inclusiv managerii acestora si specialisti (timp, spatiu, content, logistica)
CERINTE:
• Cunoașterea limbilor: română - avansat, rusă – avansat, engleza – avansat;
• Studii superioare, preferabil pedagogice si de psihologie;
• Cunoștințe de baza PC: pachetul Office – avansat, Prezi și Photoshop – prezintă un avantaj;
• Experiență în domeniu cel puțin doi ani;
• Cunoașterea metodelor și a tehnicilor de învățare accelerată și livrare a trainingurilor;
• Cunoașterea tehnicilor: de vânzări, motivare a personalului, consolidare a echipei, comunicare, leadership, dezvoltare managerială, time management etc.;
• Cunoașterea prevederilor Regulamentului intern al companiei;
• Cunoasterea regulilor si principiilor de administrare e-learning platformei
• Aptitudini de comunicare eficientă și soluționare a conflictelor;
• Aptitudini de administrare a audienței;
• Aptitudini de exprimare coerentă și clară a ideilor și a materialelor livrate;
• Aptitudini de oferire a unui feedback constructiv și de asigurare cu un coaching eficient;
• Abilități de analiză și sinteză;
• Abilități de planificare, organizare și coordonare;
• Abilități de menținere a atmosferei pozitive în relațiile de muncă;
• Inteligență emoțională dezvoltată;
• Orientare spre lucrul cu oamenii;
• Comportament etic și diplomatic;
• Spirit de inițiativă, autodezvoltare și automotivare;
• Responsabilitate și punctualitate;
• Capacitatea de a avea putere de decizie și asumare a responsabilităților;
• Orientare spre rezultat;
• Inițiativă și creativitate;
• Flexibilitate, răbdare, atenție la detalii;
• Rezistență la stres.
OFERTA:
• Salariu atractiv;
• Posibilitatea dezvoltării carierei;
• Pachet social complet;
Cei interesați pot transmite CV-ul la următoare adresă de e-mail: bb40@search4staff.com ;
Vă rugăm să indicați codul postului vacant în titlul scrisorii: HRT
Telefon de contact: +373 62 10 12 90
Toate CV-urile primite vor fi analizate. Doar candidații care întrunesc cerințele postului vor fi contactați în vederea unui interviu.
Compania:
Rețea locală de restaurant
HR Manager
RESPONSABILITATI:
• Respectă politica și cultura corporativa din Companie;
• Efectuează analiza și sinteza informației;
• Elaborează, organizează programele de instruire (online si offline) ale angajaților partenerilor și asigura un follow-up;
• Elaborează pentru angajații partenerilor formulare de teste pentru evaluarea cunoștințelor;
• Analizează rezultatele în urma evaluării, controleaza corespunderea calificarii personalului si atribuirea categoriilor ;
• Informează partenerii despre rezultatele evaluării;
• Actualizează materialele didactice elaborate și le adaptează conform necesitaților apărute;
• Este responsabil de sistem de recruting a angajatilor partenerilor. Anchete, portret psihologic a angajatilor partenerilor;
• Înaintează propuneri cu privire la anumite renovări periodice în procesul de instruire;
• Participă intens la modificarea manualelor, perfecționând procesele și normele descrise;
• Participa la recrutarea membrilor din echipa si a persoanelor cheie din echipa Franchizatilor
• Planifica,, desfasoara, monitorizeaza si evaluiaza instruirea initiala pentru franchizor, asigurind buna desfasurare a acesteia cu reprezentantii localurilor din Moldova, inclusiv managerii acestora si specialisti (timp, spatiu, content, logistica)
CERINTE:
• Cunoașterea limbilor: română - avansat, rusă – avansat, engleza – avansat;
• Studii superioare, preferabil pedagogice si de psihologie;
• Cunoștințe de baza PC: pachetul Office – avansat, Prezi și Photoshop – prezintă un avantaj;
• Experiență în domeniu cel puțin doi ani;
• Cunoașterea metodelor și a tehnicilor de învățare accelerată și livrare a trainingurilor;
• Cunoașterea tehnicilor: de vânzări, motivare a personalului, consolidare a echipei, comunicare, leadership, dezvoltare managerială, time management etc.;
• Cunoașterea prevederilor Regulamentului intern al companiei;
• Cunoasterea regulilor si principiilor de administrare e-learning platformei
• Aptitudini de comunicare eficientă și soluționare a conflictelor;
• Aptitudini de administrare a audienței;
• Aptitudini de exprimare coerentă și clară a ideilor și a materialelor livrate;
• Aptitudini de oferire a unui feedback constructiv și de asigurare cu un coaching eficient;
• Abilități de analiză și sinteză;
• Abilități de planificare, organizare și coordonare;
• Abilități de menținere a atmosferei pozitive în relațiile de muncă;
• Inteligență emoțională dezvoltată;
• Orientare spre lucrul cu oamenii;
• Comportament etic și diplomatic;
• Spirit de inițiativă, autodezvoltare și automotivare;
• Responsabilitate și punctualitate;
• Capacitatea de a avea putere de decizie și asumare a responsabilităților;
• Orientare spre rezultat;
• Inițiativă și creativitate;
• Flexibilitate, răbdare, atenție la detalii;
• Rezistență la stres.
OFERTA:
• Salariu atractiv;
• Posibilitatea dezvoltării carierei;
• Pachet social complet;
Cei interesați pot transmite CV-ul la următoare adresă de e-mail: bb40@search4staff.com ;
Vă rugăm să indicați codul postului vacant în titlul scrisorii: HRT
Telefon de contact: +373 62 10 12 90
Toate CV-urile primite vor fi analizate. Doar candidații care întrunesc cerințele postului vor fi contactați în vederea unui interviu.
Telefon:
Persoana de contact:
HR-Consulting (www.search4staff.com)
E-mail:
Site:
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut