Manager de oficiu
HR-Consulting
№3131172, 12 august 2015
Oraș:
Chișinău
Studii:
Superioare
Experiența de munca:
Pîna la 2 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
HR-Consulting – lider in recrutarea personalului, la solicitarea clientului sau, este in cautarea candidatului pentru postul vacant: MANAGER DE OFICIU.
COMPANIA:
-Una dintre cele mai mari Companii de Producere a Vinului in Moldova.
DESCRIEREA POSTULUI:
-Lucrări de secretariat,
-Tinerea evidenței documentelor,
-Recepționarea și transmiterea de apeluri,
-Lucru cu corespondenta oficiala,
-Perfectarea documentaţiei necesare privind personalul companiei: angajare, transfer, eliberare etc.,
-Completarea, înregistrarea si eliberarea carnetelor de munca,
-Evidenta registrelor curente,
-Prezentarea rapoartelor solicitate.
CERINTE:
-Studii superioare finisate,
-Experienta intr-o funție similară de cel puțin 1 an,
-Abilități scrise și verbale în limbile Română si Rusă,
- Cunoştinţe avansate de operare la calculator - Microsoft Office (Word, Excel, etc),
-Cunoștințe și abilități de a lucra cu tehnica de birou la nivel avansat,
-Abilitati de organizare, disciplina, munca în echipă.
BENEFICII:
-Salariu motivant,
-Pachet social,
-Oficiu in centrul orasului,
-Acoperirea cheltuielilor de comunicare.
CONTACTE:
Cei interesati de pozitia vizata sint pugati sa transmite CV la adresa de Email: ns40@search4staff.com
In CV indicati postul vacant: “Manager de Oficiu”.
Candidatii care corespund cerintelor vor fi contactati.
COMPANIA:
-Una dintre cele mai mari Companii de Producere a Vinului in Moldova.
DESCRIEREA POSTULUI:
-Lucrări de secretariat,
-Tinerea evidenței documentelor,
-Recepționarea și transmiterea de apeluri,
-Lucru cu corespondenta oficiala,
-Perfectarea documentaţiei necesare privind personalul companiei: angajare, transfer, eliberare etc.,
-Completarea, înregistrarea si eliberarea carnetelor de munca,
-Evidenta registrelor curente,
-Prezentarea rapoartelor solicitate.
CERINTE:
-Studii superioare finisate,
-Experienta intr-o funție similară de cel puțin 1 an,
-Abilități scrise și verbale în limbile Română si Rusă,
- Cunoştinţe avansate de operare la calculator - Microsoft Office (Word, Excel, etc),
-Cunoștințe și abilități de a lucra cu tehnica de birou la nivel avansat,
-Abilitati de organizare, disciplina, munca în echipă.
BENEFICII:
-Salariu motivant,
-Pachet social,
-Oficiu in centrul orasului,
-Acoperirea cheltuielilor de comunicare.
CONTACTE:
Cei interesati de pozitia vizata sint pugati sa transmite CV la adresa de Email: ns40@search4staff.com
In CV indicati postul vacant: “Manager de Oficiu”.
Candidatii care corespund cerintelor vor fi contactati.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut