Chișinău, Buiucani
Posibil fără experiență
Full-time
Nu contează
În locația angajatorului
Ești pasionat de comunicare și dorești să faci parte dintr-o echipă dedicată deservirii clienților? Alătură-te companiei Viatel ca Manager Relații Clienți! Vei fi vocea și sprijinul nostru în interacțiunile cu clienții, ajutându-i să găsească soluții la întrebările legate de serviciile poștale, atât prin telefon, cât și prin email.
Orar de muncă: Full-Time, 40 de ore pe săptămână.
Programul de lucru:
Luni -Vineri de la 08:00-17:00 sau 9:00-18:00
*o sâmbătă pe lună lucrăm între 8:00-13:00. Pentru compensare, veți primi ore libere în cursul săptămânii sau le vom achita.
Responsabilități:
Oferirea consultanței profesionale clienților cu privire la serviciile poștale prestate
Preluarea apelurilor telefonice și soluționarea eficientă a interogărilor
Răspunderea la emailuri într-un mod profesionist și în timp util
Înregistrarea cererilor și a solicitărilor clienților
Menținerea unui nivel ridicat de deservire și satisfacție a clienților
Cerință față de candidat:
Experiența anterioară ca operator contact centru este un avantaj, dar nu este obligatoriu
Abilități competente de comunicare, atât verbală, cât și scrisă, în limba română.
Capacitatea de a se integra rapid într-un domeniu nou și într-o echipă nouă.
Dorința de a învață si de a te dezvolta
Abilități excelente de comunicare
Noi oferim:
Pachet competitiv de remunerare și beneficii, cu un salariu începând de la 8000 lei net+ tichete de masă
Instruire si suport in procesul de munca ( achitat)
Munca într-o echipă prietenoasă, comunicabilă, unită și eficientă
Posibilitate de dezvoltare profesională și avansare în carieră
Oportunitate de angajare pe termen lung
Dacă te consideri potrivit pentru acest rol și ești gata să te alături echipei noastre, trimite CV-ul la hr@viatelbpo.com, sau ne poți contacta la numărul 060 668 003.
Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!
Orar de muncă: Full-Time, 40 de ore pe săptămână.
Programul de lucru:
Luni -Vineri de la 08:00-17:00 sau 9:00-18:00
*o sâmbătă pe lună lucrăm între 8:00-13:00. Pentru compensare, veți primi ore libere în cursul săptămânii sau le vom achita.
Responsabilități:
Oferirea consultanței profesionale clienților cu privire la serviciile poștale prestate
Preluarea apelurilor telefonice și soluționarea eficientă a interogărilor
Răspunderea la emailuri într-un mod profesionist și în timp util
Înregistrarea cererilor și a solicitărilor clienților
Menținerea unui nivel ridicat de deservire și satisfacție a clienților
Cerință față de candidat:
Experiența anterioară ca operator contact centru este un avantaj, dar nu este obligatoriu
Abilități competente de comunicare, atât verbală, cât și scrisă, în limba română.
Capacitatea de a se integra rapid într-un domeniu nou și într-o echipă nouă.
Dorința de a învață si de a te dezvolta
Abilități excelente de comunicare
Noi oferim:
Pachet competitiv de remunerare și beneficii, cu un salariu începând de la 8000 lei net+ tichete de masă
Instruire si suport in procesul de munca ( achitat)
Munca într-o echipă prietenoasă, comunicabilă, unită și eficientă
Posibilitate de dezvoltare profesională și avansare în carieră
Oportunitate de angajare pe termen lung
Dacă te consideri potrivit pentru acest rol și ești gata să te alături echipei noastre, trimite CV-ul la hr@viatelbpo.com, sau ne poți contacta la numărul 060 668 003.
Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!
Adresa:
Chișinău, Buiucani
bd. Alba-Iulia 75
bd. Alba-Iulia 75
Data actualizării:
17 aprilie 2025
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut