Office Manager
Carmez Processing SRL
№14868953, 24 octombrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
Posibil fără experiență
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Cerinte:
Experiența în domeniu reprezintă un avantaj;
Studii superioare;
Cunoștințe de programe Word, Excel, CRM, Outlook;
Cunoașterea limbilor româna și rusă;
Abilitaţi de coordonare, organizare şi planificare;
Atenție la detalii, spirit de iniţiativă, diplomaţie, flexibilitate, disciplină, responsabilitate.
Cerinţe faţă de candidat:
Informarea prin intermediul rețelelor sociale, site-uri de anunțuri etc. despre serviciile companiei;
Răspundere la telefon, mesaje, etc.;
Asigurarea funcționării biroului: comandarea papetariei, consumabilelor etc.;
Monitorizarea activității serviciului de curierat și a personalului tehnic;
Primirea și procesarea corespondenței de intrare și de ieșire;
Asigurarea funcționalității echipamentelor de birou și de afaceri;
Organizarea călătoriilor și deplăsărilor: rezervare bilete, rezervări hotel etc.;
Participarea la organizarea de evenimente corporative;
Executarea instrucțiunilor de la Administratorul companiei.
Compania oferă:
Pachet salarial atractiv;
Prînz gratuit;
Ambianță plăcută de lucru, echipa tânără și creativă;
Suport și susținere din partea echipei, în dezvoltarea profesională.
Telefon de contact: 060690077
CV-urile pot fi expediate la adresa: cristina.marjinean@carmez.md.
E-mail: cristina.marjinean@carmez.md
Telefon: 060690077
Experiența în domeniu reprezintă un avantaj;
Studii superioare;
Cunoștințe de programe Word, Excel, CRM, Outlook;
Cunoașterea limbilor româna și rusă;
Abilitaţi de coordonare, organizare şi planificare;
Atenție la detalii, spirit de iniţiativă, diplomaţie, flexibilitate, disciplină, responsabilitate.
Cerinţe faţă de candidat:
Informarea prin intermediul rețelelor sociale, site-uri de anunțuri etc. despre serviciile companiei;
Răspundere la telefon, mesaje, etc.;
Asigurarea funcționării biroului: comandarea papetariei, consumabilelor etc.;
Monitorizarea activității serviciului de curierat și a personalului tehnic;
Primirea și procesarea corespondenței de intrare și de ieșire;
Asigurarea funcționalității echipamentelor de birou și de afaceri;
Organizarea călătoriilor și deplăsărilor: rezervare bilete, rezervări hotel etc.;
Participarea la organizarea de evenimente corporative;
Executarea instrucțiunilor de la Administratorul companiei.
Compania oferă:
Pachet salarial atractiv;
Prînz gratuit;
Ambianță plăcută de lucru, echipa tânără și creativă;
Suport și susținere din partea echipei, în dezvoltarea profesională.
Telefon de contact: 060690077
CV-urile pot fi expediate la adresa: cristina.marjinean@carmez.md.
E-mail: cristina.marjinean@carmez.md
Telefon: 060690077
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳