Office Manager
Satul German
№14872363, 22 noiembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 1 an
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Ce ne dorim:
Suntem în căutarea unui coleg în funcția de Office Manager entuziast și organizat, care să se alăture echipei noastre. Vei juca un rol esențial în asigurarea bunei funcționări a biroului nostru și în sprijinirea echipei administrative.
Responsabilitățile postului:
Elaborarea și administrarea contractelor de antrepriză ale companiei;
Monitorizarea termenelor contractuale;
Gestionarea arhivei de contracte, în format fizic, cât și electronic, pentru acces rapid;
Gestionarea corespondenței interne și externe;
Pregătirea și arhivarea documentelor administrative;
Organizarea și coordonarea întâlnirilor, ședințelor interne;
Întâmpinarea și gestionarea relației cu vizitatorii și clienții;
Administrarea și aprovizionarea cu consumabile de birou.
Cerințe:
Studii superioare - juridice;
Experiență demonstrată într-o poziție similară nu mai puțin de 1 an;
Abilități excelente de organizare și planificare;
Capacitate de gestionare a mai multor sarcini simultan;
Abilități de comunicare excelentă, atât verbală, cât și scrisă;
Cunoștințe bune de operare PC (MS Office);
Atenție la detalii și orientare către soluții;
Atitudine pro activă și capacitate de a lucra independent.
Beneficii:
Oportunitatea de a lucra într-o echipă dinamică și de a contribui la dezvoltarea unui brand de succes.
Pachet salarial competitiv și beneficii atractive.
Dezvoltare profesională continuă și oportunități de avansare în carieră.
Dacă sunteți interesat să faceți parte dintr-o echipă de succes și să vă împărtășiți cunoștințele și experiența într-un mediu stimulant, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa de email hr@satulgerman.md până la data de 15 decembrie 2024 cu menționarea subiectului ”office manager”.
Vă mulțumim pentru interesul dumneavoastră în a deveni parte din echipa noastră. Doar candidații selectați pentru interviu vor fi contactați. E-mail: hr@satulgerman.md
Suntem în căutarea unui coleg în funcția de Office Manager entuziast și organizat, care să se alăture echipei noastre. Vei juca un rol esențial în asigurarea bunei funcționări a biroului nostru și în sprijinirea echipei administrative.
Responsabilitățile postului:
Elaborarea și administrarea contractelor de antrepriză ale companiei;
Monitorizarea termenelor contractuale;
Gestionarea arhivei de contracte, în format fizic, cât și electronic, pentru acces rapid;
Gestionarea corespondenței interne și externe;
Pregătirea și arhivarea documentelor administrative;
Organizarea și coordonarea întâlnirilor, ședințelor interne;
Întâmpinarea și gestionarea relației cu vizitatorii și clienții;
Administrarea și aprovizionarea cu consumabile de birou.
Cerințe:
Studii superioare - juridice;
Experiență demonstrată într-o poziție similară nu mai puțin de 1 an;
Abilități excelente de organizare și planificare;
Capacitate de gestionare a mai multor sarcini simultan;
Abilități de comunicare excelentă, atât verbală, cât și scrisă;
Cunoștințe bune de operare PC (MS Office);
Atenție la detalii și orientare către soluții;
Atitudine pro activă și capacitate de a lucra independent.
Beneficii:
Oportunitatea de a lucra într-o echipă dinamică și de a contribui la dezvoltarea unui brand de succes.
Pachet salarial competitiv și beneficii atractive.
Dezvoltare profesională continuă și oportunități de avansare în carieră.
Dacă sunteți interesat să faceți parte dintr-o echipă de succes și să vă împărtășiți cunoștințele și experiența într-un mediu stimulant, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa de email hr@satulgerman.md până la data de 15 decembrie 2024 cu menționarea subiectului ”office manager”.
Vă mulțumim pentru interesul dumneavoastră în a deveni parte din echipa noastră. Doar candidații selectați pentru interviu vor fi contactați. E-mail: hr@satulgerman.md
E-mail:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳