Office manager
Arvi Invest Trading SRL
№9615881, 13 septembrie 2021
Oraș:
Chișinău
Studii:
Superioare
Experiența de munca:
De la 2 pîna la 5 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Obligațiuni și Responsabilități esențiale:
⦁ Gestionarea documentelor de interes general ale companiei;
⦁ Evidența corespondenței ( recepționare, înregistrare, ieșire);
⦁ Responsabil de întocmirea rapoartelor interne și altor documente;
⦁ Menținerea arhivei companiei și fișierele într-o manieră corectă și organizată;
⦁ Organizarea întâlnirilor și negocierilor de afaceri, recepțiilor
⦁ Asigură legătura între departamentele companiei.
⦁ Gestionarea documentelor de interes general ale companiei;
⦁ Evidența corespondenței ( recepționare, înregistrare, ieșire);
⦁ Responsabil de întocmirea rapoartelor interne și altor documente;
⦁ Menținerea arhivei companiei și fișierele într-o manieră corectă și organizată;
⦁ Organizarea întâlnirilor și negocierilor de afaceri, recepțiilor
⦁ Asigură legătura între departamentele companiei.
Telefon:
Persoana de contact:
Anastasia
E-mail:
Site:
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳