Operator Call Centru (15000-20000 lei)
Ecofinance
№15318445, 28 martie 2025
Oraș:
Chișinău
Studii:
Medii de specialitate
Experiența de munca:
De la 1 an
Salariu:
De la 15 000 Până la 20 000 MDL
Program de muncă:
Full-time
Ecofinance este o companie de tehnologii financiare în plină expansiune care operează în Europa și Asia de Sud-Est sub brandurile de consum CreditPrime și Honey Loan ca instituție financiară nebancară inovatoare și convenabilă. Ne angajăm să oferim acces ușor la finanțare și să permitem celor 5 milioane de clienți ai noștri să își atingă obiectivele financiare. De la înființare, Ecofinance a acordat împrumuturi în valoare de peste 440 de milioane EUR.
Suntem în căutarea unui Operator Call-Centru entuziast și motivat pentru a se alătura echipei noastre dinamice.
Locație: Chișinău, Moldova
Tip de angajare: Full-time
Responsabilități:
Identificarea nevoilor financiare ale clienților și vânzarea produselor companiei.
Oferirea de suport clienților prin canale diverse (telefon, email, chat).
Menținerea relațiilor cu clienții prin oferirea unui serviciu de calitate.
Raportarea problemelor recurente pentru a identifica soluții pe termen lung.
Păstrarea actualizată a cunoștințelor despre produsele și serviciile companiei.
Cerințe:
Experiență anterioară la Call-Centru (avantaj), preferabil în domeniul financiar sau bancar.
Rezolvarea problemelor și reclamațiilor într-un mod profesionist.
Atitudine proactivă și orientată spre client.
Cunoașterea avansată a limbii române.
Cunoștințe bune de operare PC și utilizare a aplicațiilor Microsoft Office.
Studii superioare (avantaj).
Beneficii:
Pachet salarial oficial și atractiv.
Bonusuri de performanță și alte beneficii financiare (tickete de masă 70 lei/zi).
Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în carieră.
Mediu de lucru modern și dinamic.
Instruire achitată și suport continuu din partea echipei.
Dacă dorești să fii parte a echipei Ecofinance, transmite CV-ul la adresa de e-mail hr-md@eco-fin.eu și hai să ne cunoaștem!
Candidate Privacy Notice - https://dyninno.com/en/ecofinance-moldova-privacy-notice/ E-mail:
hr-md@eco-fin.eu
Suntem în căutarea unui Operator Call-Centru entuziast și motivat pentru a se alătura echipei noastre dinamice.
Locație: Chișinău, Moldova
Tip de angajare: Full-time
Responsabilități:
Identificarea nevoilor financiare ale clienților și vânzarea produselor companiei.
Oferirea de suport clienților prin canale diverse (telefon, email, chat).
Menținerea relațiilor cu clienții prin oferirea unui serviciu de calitate.
Raportarea problemelor recurente pentru a identifica soluții pe termen lung.
Păstrarea actualizată a cunoștințelor despre produsele și serviciile companiei.
Cerințe:
Experiență anterioară la Call-Centru (avantaj), preferabil în domeniul financiar sau bancar.
Rezolvarea problemelor și reclamațiilor într-un mod profesionist.
Atitudine proactivă și orientată spre client.
Cunoașterea avansată a limbii române.
Cunoștințe bune de operare PC și utilizare a aplicațiilor Microsoft Office.
Studii superioare (avantaj).
Beneficii:
Pachet salarial oficial și atractiv.
Bonusuri de performanță și alte beneficii financiare (tickete de masă 70 lei/zi).
Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în carieră.
Mediu de lucru modern și dinamic.
Instruire achitată și suport continuu din partea echipei.
Dacă dorești să fii parte a echipei Ecofinance, transmite CV-ul la adresa de e-mail hr-md@eco-fin.eu și hai să ne cunoaștem!
Candidate Privacy Notice - https://dyninno.com/en/ecofinance-moldova-privacy-notice/ E-mail:
hr-md@eco-fin.eu
E-mail:
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut