Operator Call Centru (Orange)
HR-Consulting

16 aprilie 2025

Chișinău
Posibil fără experiență
Flexibil
Nu contează
În locația angajatorului
Responsabilități:

Preluarea apelurilor de intrare și procesarea solicitărilor clienților;
Apelarea clienților pentru promovarea/vânzarea serviciilor de Fibra și TV, înregistrarea orderelor de conectare a acestor servicii în aplicațiile de lucru;
Apelarea clienților care au lasat pe site solicitări de procurare a dispozitivelor și serviciilor Orange;
Va asigura înregistrarea tuturor subiectelor importante din conversația cu clientul, în profilul acestuia din baza de date;
Va promova activ serviciile și imaginea companiei în comunicarea cu clienții;

Cerințe:

Abilități bune de comunicare;
Personalitate dinamică, ambițioasă și orientată pe rezultat;
Experiența în call centru\vânzări (ar prezenta un avantaj);

Compania oferă:

Grafic de muncă flexibil (8\6 ore de luni pînă vineri între 9.00-20.00);
Posibilitatea de a lucra hibrid (după 3 luni de lucru)
Salariu fix + bonus;
Instruire și training pentru dezvoltarea abilităților de comunicare.

Dacă ești interesat(ă), transmite CV-ul pe adresa: nn30@search4staff.com sau sună la 068503560.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
16 aprilie 2025
Aplică fără CV
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează un Smart CV,
pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut