Operator suport clienți
New City SRL
№14858676, 29 noiembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Colegiu
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
Angajăm Operator Suport Clienți
Locație: Chișinău/Ciocana
Tip job: Full-time
Despre noi: NewCity
Suntem o companie de dezvoltare imobiliară de succes, implicată în proiecte inovative și în continuă expansiune. Căutăm un Operator Suport Clienți pentru a se alătura echipei noastre dinamice și prietenoase.
Responsabilități:
- Pregătirea și gestionarea contractelor de rezervare pentru clienți, utilizând sistemul CRM
- Încasarea taxei de rezervare și actualizarea documentației aferente
- Lucrul cu banii (încasare și predare), utilizarea aparatului de casă și completarea registrelor aferente
- Explicarea condițiilor contractuale și a termenilor juridici către clienți, pentru a asigura transparența si înțelegerea acestora
- Oferirea de informații referitoare la actele necesare pentru încheierea ulterioară a contractului de vânzare-cumpărare
- Colaborarea cu departamentele interne pentru a asigura un flux de lucru eficient și bine coordonat
- Verificarea și arhivarea documentelor legale și financiare
- Suportul post-vânzare pentru clienți
Cerințe:
- Studii medii/superioare în Contabilitate, Drept, Vânzări sau domenii conexe
- Cunoștințe de contabilitate și legislație imobiliară reprezintă un avantaj
- Cunoașterea și vorbirea fluentă ale limbilor română și rusă (engleza constituie un avantaj)
- Experiența anterioară într-o poziție similară reprezintă un avantaj
- Abilități excelente de comunicare și capacitatea de a explica informații juridice într-un mod clar
- Abilitatea de a lucra cu banii, inclusiv încasarea și predarea acestora
- Experiență în utilizarea aparatului de casă și completarea completarea registrelor aferente
- Cunoștințe de utilizare a unui sistem CRM reprezintă un avantaj
- Abilități digitale de bază
- Atenție la detalii și capacitatea de a respecta termenele limită
- Spirit de echipă și orientare către client
- Responsabilitate, flexibilitate și organizare
Oferim:
- Salariu atractiv
- Oportunități de dezvoltare profesională într-un domeniu dinamic, cu instruire la locul de muncă
- Mediu de lucru prietenos și cooperant
- Stabilitate și condiții de muncă moderne
Cum aplici?
Dacă vrei să te alături unei echipe profesioniste, trimite CV-ul și o scrisoare de intenție la ecaterina.shtefan@gmail.com până la 06.12.2024.
Locație: Chișinău/Ciocana
Tip job: Full-time
Despre noi: NewCity
Suntem o companie de dezvoltare imobiliară de succes, implicată în proiecte inovative și în continuă expansiune. Căutăm un Operator Suport Clienți pentru a se alătura echipei noastre dinamice și prietenoase.
Responsabilități:
- Pregătirea și gestionarea contractelor de rezervare pentru clienți, utilizând sistemul CRM
- Încasarea taxei de rezervare și actualizarea documentației aferente
- Lucrul cu banii (încasare și predare), utilizarea aparatului de casă și completarea registrelor aferente
- Explicarea condițiilor contractuale și a termenilor juridici către clienți, pentru a asigura transparența si înțelegerea acestora
- Oferirea de informații referitoare la actele necesare pentru încheierea ulterioară a contractului de vânzare-cumpărare
- Colaborarea cu departamentele interne pentru a asigura un flux de lucru eficient și bine coordonat
- Verificarea și arhivarea documentelor legale și financiare
- Suportul post-vânzare pentru clienți
Cerințe:
- Studii medii/superioare în Contabilitate, Drept, Vânzări sau domenii conexe
- Cunoștințe de contabilitate și legislație imobiliară reprezintă un avantaj
- Cunoașterea și vorbirea fluentă ale limbilor română și rusă (engleza constituie un avantaj)
- Experiența anterioară într-o poziție similară reprezintă un avantaj
- Abilități excelente de comunicare și capacitatea de a explica informații juridice într-un mod clar
- Abilitatea de a lucra cu banii, inclusiv încasarea și predarea acestora
- Experiență în utilizarea aparatului de casă și completarea completarea registrelor aferente
- Cunoștințe de utilizare a unui sistem CRM reprezintă un avantaj
- Abilități digitale de bază
- Atenție la detalii și capacitatea de a respecta termenele limită
- Spirit de echipă și orientare către client
- Responsabilitate, flexibilitate și organizare
Oferim:
- Salariu atractiv
- Oportunități de dezvoltare profesională într-un domeniu dinamic, cu instruire la locul de muncă
- Mediu de lucru prietenos și cooperant
- Stabilitate și condiții de muncă moderne
Cum aplici?
Dacă vrei să te alături unei echipe profesioniste, trimite CV-ul și o scrisoare de intenție la ecaterina.shtefan@gmail.com până la 06.12.2024.
E-mail:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳