Operator suport clienţi (Call Centru)
Intelectsoft
№14902591, 11 decembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
Posibil fără experiență
Salariu:
De la 8 000 Până la 20 000 MDL
Program de muncă:
Full-time
Responsabilitățile postului:
recepționarea și repartizarea comenzilor utilizând sistemul Service Desk;
oferirea de suport tehnic și consultații clienților;
verificarea modului de funcționare a calculatoarelor personale și a softurilor, instalarea și configurarea echipamentului comercial;
soluționarea problemelor tehnice semnalate de clienți în procesul de utilizare a complexului de programe;
participarea la testarea noilor funcționalități;
pregătirea și elaborarea setului de documente pentru utilizatori și crearea sistemului informațional corporativ.
Cerințe:
cunoștințe de utilizare a programelor din pachetul MS Office;
abilități de analiză și localizare a problemelor la diferite nivele, capacitatea de identificare a soluțiilor alternative, competențe în lucrul cu documentația tehnică;
calități personale: responsabilitate, sociabilitate, amabilitate, rezistență la stres.
Oferim:
oportunități pentru dezvoltare profesională și avansare în carieră;
posibilitatea de a face parte dintr-o echipă unită;
program de lucru full time;
angajare după promovarea cu succes a perioadei de probă de până la 2 luni;
salariul mărimea căruia va fi stabilită în funcție de rezultatele interviului susținut.
Program: De luni până vineri, de la 9.00 până la 18.00 (cu pauză de masă de o oră). Telefon: 022835312
E-mail: info@edi.md
recepționarea și repartizarea comenzilor utilizând sistemul Service Desk;
oferirea de suport tehnic și consultații clienților;
verificarea modului de funcționare a calculatoarelor personale și a softurilor, instalarea și configurarea echipamentului comercial;
soluționarea problemelor tehnice semnalate de clienți în procesul de utilizare a complexului de programe;
participarea la testarea noilor funcționalități;
pregătirea și elaborarea setului de documente pentru utilizatori și crearea sistemului informațional corporativ.
Cerințe:
cunoștințe de utilizare a programelor din pachetul MS Office;
abilități de analiză și localizare a problemelor la diferite nivele, capacitatea de identificare a soluțiilor alternative, competențe în lucrul cu documentația tehnică;
calități personale: responsabilitate, sociabilitate, amabilitate, rezistență la stres.
Oferim:
oportunități pentru dezvoltare profesională și avansare în carieră;
posibilitatea de a face parte dintr-o echipă unită;
program de lucru full time;
angajare după promovarea cu succes a perioadei de probă de până la 2 luni;
salariul mărimea căruia va fi stabilită în funcție de rezultatele interviului susținut.
Program: De luni până vineri, de la 9.00 până la 18.00 (cu pauză de masă de o oră). Telefon: 022835312
E-mail: info@edi.md
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳