Receptionist cu functii administrative (producere)
HR-Consulting
№4353618, 5 octombrie 2016
Oraș:
Chișinău
Studii:
Superioare
Experiența de munca:
De la 2 pîna la 5 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
HR Consulting, agentie de recrutare in Moldova care activeaza din anul 1995 este in cautare pentru pozitia de Receptionist cu functii administrative pentru clientul sau.
Profilul companiei: companie de producere automotive internationala in Chisinau
RECEPTIONIST CU FUNCTII ADMINISTRATIVE (PRODUCERE)
RESPONSABILITATI:
• Receptionarea si redirectionarea apelurilor telefonice pentru toti angajatii fabricii
• Coordonarea corespondentei si emailurilor, organizarea anumitor, presentari
• Procurarea, verificarea, monitorizarea stocurilor pentru office supplies, echipament pentru angajati (exemplu halate, coordonarea locker-s pentru angajatii fabricii)
• Va intilni oaspetii companiei de peste hotare care vin la fabrica
• Gestionarea de facturi, deconturi, transmiterea de note interne
• Comandarea si repartizarea biroticii si echipamentelor necesare pentru toate departamentele
CERINTE:
• Experienta in pozitie similara de receptionist 1-3 ani
• Studii superioare, Business, Administrare si alte facultati
• Limba romina, rusa, Engleza- avansat
• Persoana activa, detail oriented, responsabila, orientata spre rezultat
Cunostinte de PC avansate, in special Excel si Word
OFERTA:
• Salariu avantajos, posibilitatea de crestere foarte mare
• Oportunitatea de a lucra la o companie internationala cu training international
Daca sunteti interesati va rugam sa ne transmite-ti cv pe adresa tt40@search4staff.com
Codul pozitiei, ADM Telefon 060422844, candidatii selectati vor fi chemati pentru interviu.
Profilul companiei: companie de producere automotive internationala in Chisinau
RECEPTIONIST CU FUNCTII ADMINISTRATIVE (PRODUCERE)
RESPONSABILITATI:
• Receptionarea si redirectionarea apelurilor telefonice pentru toti angajatii fabricii
• Coordonarea corespondentei si emailurilor, organizarea anumitor, presentari
• Procurarea, verificarea, monitorizarea stocurilor pentru office supplies, echipament pentru angajati (exemplu halate, coordonarea locker-s pentru angajatii fabricii)
• Va intilni oaspetii companiei de peste hotare care vin la fabrica
• Gestionarea de facturi, deconturi, transmiterea de note interne
• Comandarea si repartizarea biroticii si echipamentelor necesare pentru toate departamentele
CERINTE:
• Experienta in pozitie similara de receptionist 1-3 ani
• Studii superioare, Business, Administrare si alte facultati
• Limba romina, rusa, Engleza- avansat
• Persoana activa, detail oriented, responsabila, orientata spre rezultat
Cunostinte de PC avansate, in special Excel si Word
OFERTA:
• Salariu avantajos, posibilitatea de crestere foarte mare
• Oportunitatea de a lucra la o companie internationala cu training international
Daca sunteti interesati va rugam sa ne transmite-ti cv pe adresa tt40@search4staff.com
Codul pozitiei, ADM Telefon 060422844, candidatii selectati vor fi chemati pentru interviu.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut