Șef șantier

IMSAT №14338336, 18 iulie 2024
Oraș: Peste hotare
Studii: Orice
Experiența de munca: De la 3 ani
Salariu: De la 1 500 Până la 2 000 EUR
Program de muncă: Full-time
Locul de muncă: În locația angajatorului
Sef Santier instalatii electrice industrial

Candidatul ideal

- 3-5 ani experienta in executie instalatii electrice industriale
- Studii superioare tehnice sau experienta de cel putin 10 ani in santier, in domeniu electric
- Minim 3 ani in pozitii de conducere a unor echipe de executie
- Disponibilitate pentru deplasari interne si externe
- Limba Engleza nivel avansat, cerinta eliminatorie
- Limba Franceza – minim cunostinte medii
- Bune abilitati de organizare, planificare si previzionare
- Capacitate de coordonarea a mai multor echipe
- Abilitati dovedite de manager (stabileste obiective, aloca sarcini, monitorizeaza implementarea, dispune actiuni corective)
- Bun comunicator (oral/scris, public/individual)
- Orientare catre rezultat, integritate, rezistenta la stres in circumstante variate
- Notiuni financiare de baza

Descrierea jobului

Postul este in Bucuresti, pe santierele din tara si strainatate si raporteaza postului de Project Manager.

- Este conducatorul locului de munca, cu toate responsabilitatile legale si manageriale decurgand din aceasta.
- Elaboreaza si conduce implementarea organizarii de santier
- Studiaza planul de implementare si elementele relevante ale contractului
- Participa la KOM (Kick of meeting)
- Analizeaza documentatia de executie si o distribuie si explica sefilor de echipa.
- Verifica ca toate avizele necesare au fost obtinute
- Estimeaza si planifica necesarul de materiale, utilaje, echipamente si resurse umane si perioadele de executie pentru lucrariile ce-i revin pe santier
- Asigura organizarea rationala a proceselor de productie si a locurilor de munca din cadrul santierului, precum si distributia materialelor necesare in interiorul santierului;
- Intocmeste rapoartele zilnice de activitate, pe care le trimite catre Managerul de Proiect (PM)
-Identifica lucrari suplimentare si informeaza PM
- Verifica si planifica resursele si activitatile pe termen scurt (1- 3 saptamani)
- Coordoneaza toate resursele santierului, in interiorul acestuia
- Intocmeste saptamanal raportul asupra stadiului avansului fizic al lucrarii
- Intocmeste si actualizeaza graficul de executie a lucrarilor
- Intocmeste pontajul intregului personal din santier si il trimite catre PM
- Analizeaza problemele si riscurile si ia/propune (dupa caz) masuri corective
- Verifica stadiul materialelor si echipamentelor livrate in santier.
- Informeaza despre orice activitate care poate sa influenteze bugetul.
- Controleaza permanent calitatea executiei
- Coordoneaza direct executarea lucrarilor atribuite pe santierul respectiv de catre PM, cu respectarea prevederilor documentatiilor tehnice, ale normativelor in vigoare, ale procedurilor tehnice de executie (PTE), instructiunilor si deciziilor interne, la nivelul de calitate si la termnele stabilite in contractele incheiate cu Clientul;
- Supervizeaza logistica legata de lucrarile din santier
- Este responsabil de inventarul sculelor si al echipamentelor de lucru din santier si de verificarea periodica a acestora conform normelor legale
- Verifica si avizeaza situatiile de lucrari ale subcontractorilor
- Asigura receptia materialelor si echipamentelor in santier
- Participa la sedinta de retur de experienta dupa terminarea lucrarilor

Relatia cu clientul

- Participa la intalnirile de santier cu reprezentantii clientului
- Participa la intalniri de clarificare cu clientul si proiectantii
- Gestioneaza relatia din santier cu contractorii si clientul
- Stabileste impreuna cu clientul, atunci cand este cazul, situatiile de lucrari
- Supune aprobarii clientului situatiile de lucrari si le transmite PM
- Participa la receptia partiala interna, la testele de executie, precum si la receptia la terminarea lucrarilor si la punerea in functiune (impreuna cu reprezentantii Clientului)
- Asigura legatura permanenta cu reprezentantii din santier ai clientului pentru rezolvarea oricaror probleme ce ar putea afecta semnarea receptiei

Oferta (bonusuri, beneficii)

Se ofera un pachet salarial atractiv si un mediu de lucru placut si profesionist, al 13lea salariu, bonuri de masa, asigurare de viata, pachet de servicii medicale la o clinica privata. In cazul deplasarilor se asigura transport, cazare si diurna.
Telefon:
+373 693 37 507
Persoana de contact:
Ana
E-mail:
Site:
https://imsat.ro
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează un Smart CV,
pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut