Specialist resurse umane si specialist securitatea si sanatatea in munca (lucrator desemnat, part/full-time)
ANCOM-AGRO
№11613323, 17 mai 2022
Oraș:
Florești
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
Peste 5 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
Dispuși să angajăm refugiați
Dorești să devii un membru cu drepturi depline al unei echipe de profesioniști adevărați – acum ai această șansă. Drept recompensă pentru munca efectuată va fi remunerarea adecvată.
Ești un profesionist responsabil, disciplinat și onest, aplică CV-ul cu poză la: ancom@verum.md cu specificarea „Specialist resurse umane si Specialist Securitatea si Sanatatea in Munca” sau apelează: 0 788 99 242.
Oferim:
• Pachet social 100% conform CM RM
• Salariu competitiv (stabil şi plătit la timp)
• Loc de muncă în oficiul elevatorului din s. Gura Camencii, r-ul Florești
• Alte facilități
Scopul: Asigurarea funcționării circuitului documentar în domeniul resurselor umane și securității și sănătății în muncă ale companiei din 70 angajați
Cerințe:
• Studii superioare absolvite în domeniul de specialitate sau juridic
• Experiență bună în perfectarea actelor conform legislației din RM
• Experiență în susținerea controalelor ITM și SSM
• Colaborarea eficientă cu departamentele și subdiviziunile companiei
• Cunoașterea limbilor română și rusă la nivel avansat
• Abilități bune de comunicare, interes față de oameni și dorința de a lucra în
domeniul resurselor umane
• Cunoașterea metodelor moderne de evidență a personalului
• Capacitatea de a lucra cu un flux mare de informație și cu sarcini multiple
• Cunoștințe de operare PC (Word, Excel) și 1C 8.3 (blocul resurse umane)
• Deținător al certificatelor de calificare valabile în domeniul securității și sănătății în muncă de nivelul- II
• Vechime în muncă pe o poziție similară de cel puțin 5 ani
Responsabilități:
• Perfectarea procedurilor privind relațiile de muncă (angajare, încetare a contractului individual de muncă, de sancționare, premiere, modificare a condițiilor contractuale, diferite tipuri de concedii, etc.) în conformitate cu legislația din RM, regulamentele companiei și ordinele conducătorului întru apărarea drepturilor Angajatorului
• La angajare, aduce la cunoștința lucrătorului Regulamentele companiei
• Asigurarea evidenţei curente privind resursele umane
• Verificarea respectării condițiilor de muncă – securitatea și sănătatea în muncă
• Gestionarea și actualizarea dosarelor personale ale angajaților
• Evidența tabelelor de pontaj
• Evidența graficului concediilor anuale de odihnă
• Organizarea, elaborarea, stocarea și actualizarea tuturor tipurilor de acte necesare domeniului securității și sănătății în muncă, conform prevederilor legislative relevante
• Organizarea și desfășurarea instruirilor în cadrul companiei (inițiale, periodice, la necesitate prin ordinul anagajatorului) în baza politicilor și măsurile necesare a fi respectate de salariați în procesul desfășurării a muncii, elaborate în acest sens
• Elaborarea instrucțiunilor necesare domeniului securității și sănătății în muncă pentru salariații companiei
• Stocarea și completarea tuturor actelor relevante, necesare a fi întocmite de angajator: fișe, instrucțiuni, registre, ordine, scheme și alte forme de acte
• Organizarea și perfectarea tuturor actelor necesare procedurii de atestare a locurilor de muncă
• Monitorizarea și evaluarea riscurilor în cadrul departamentelor companiei, cu înaintarea propunerilor concludente, privind înlăturarea sau îmbunătățirea condițiilor, rezultatul cărora vor spori și înlătura condițiile nefavorabile pentru desfășurarea proceselor de muncă în cadrul companiei (în special în cadrul departamentului de producere)
• Alte proceduri necesare stabilite de cadrul legislativ, aferente procedurilor securității și sănătății în muncă
Ești un profesionist responsabil, disciplinat și onest, aplică CV-ul cu poză la: ancom@verum.md cu specificarea „Specialist resurse umane si Specialist Securitatea si Sanatatea in Munca” sau apelează: 0 788 99 242.
Oferim:
• Pachet social 100% conform CM RM
• Salariu competitiv (stabil şi plătit la timp)
• Loc de muncă în oficiul elevatorului din s. Gura Camencii, r-ul Florești
• Alte facilități
Scopul: Asigurarea funcționării circuitului documentar în domeniul resurselor umane și securității și sănătății în muncă ale companiei din 70 angajați
Cerințe:
• Studii superioare absolvite în domeniul de specialitate sau juridic
• Experiență bună în perfectarea actelor conform legislației din RM
• Experiență în susținerea controalelor ITM și SSM
• Colaborarea eficientă cu departamentele și subdiviziunile companiei
• Cunoașterea limbilor română și rusă la nivel avansat
• Abilități bune de comunicare, interes față de oameni și dorința de a lucra în
domeniul resurselor umane
• Cunoașterea metodelor moderne de evidență a personalului
• Capacitatea de a lucra cu un flux mare de informație și cu sarcini multiple
• Cunoștințe de operare PC (Word, Excel) și 1C 8.3 (blocul resurse umane)
• Deținător al certificatelor de calificare valabile în domeniul securității și sănătății în muncă de nivelul- II
• Vechime în muncă pe o poziție similară de cel puțin 5 ani
Responsabilități:
• Perfectarea procedurilor privind relațiile de muncă (angajare, încetare a contractului individual de muncă, de sancționare, premiere, modificare a condițiilor contractuale, diferite tipuri de concedii, etc.) în conformitate cu legislația din RM, regulamentele companiei și ordinele conducătorului întru apărarea drepturilor Angajatorului
• La angajare, aduce la cunoștința lucrătorului Regulamentele companiei
• Asigurarea evidenţei curente privind resursele umane
• Verificarea respectării condițiilor de muncă – securitatea și sănătatea în muncă
• Gestionarea și actualizarea dosarelor personale ale angajaților
• Evidența tabelelor de pontaj
• Evidența graficului concediilor anuale de odihnă
• Organizarea, elaborarea, stocarea și actualizarea tuturor tipurilor de acte necesare domeniului securității și sănătății în muncă, conform prevederilor legislative relevante
• Organizarea și desfășurarea instruirilor în cadrul companiei (inițiale, periodice, la necesitate prin ordinul anagajatorului) în baza politicilor și măsurile necesare a fi respectate de salariați în procesul desfășurării a muncii, elaborate în acest sens
• Elaborarea instrucțiunilor necesare domeniului securității și sănătății în muncă pentru salariații companiei
• Stocarea și completarea tuturor actelor relevante, necesare a fi întocmite de angajator: fișe, instrucțiuni, registre, ordine, scheme și alte forme de acte
• Organizarea și perfectarea tuturor actelor necesare procedurii de atestare a locurilor de muncă
• Monitorizarea și evaluarea riscurilor în cadrul departamentelor companiei, cu înaintarea propunerilor concludente, privind înlăturarea sau îmbunătățirea condițiilor, rezultatul cărora vor spori și înlătura condițiile nefavorabile pentru desfășurarea proceselor de muncă în cadrul companiei (în special în cadrul departamentului de producere)
• Alte proceduri necesare stabilite de cadrul legislativ, aferente procedurilor securității și sănătății în muncă
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳