Specialist serviciu personal
Pentalog HIGH TECH
№2829415, 30 aprilie 2015
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Misiune: asigură respectarea obligațiilor legale prin aplicarea normelor privind dreptul muncii și urmărește îmbunătățirea condițiilor de muncă și organizare a muncii. Proiectează și organizează acțiuni de comunicare interna, reconciliaza obiectivele satisfactiei companiei si a personalului, menține relații cu partenerii sociali si administratiile publice.
Activitati:
- Intocmirea si administrarea dosarelor de angajare si a documentelor de personal
- Intocmirea evidentei miscarii de personal
- Relationarea si informarea personalului angajat in cazul modificarii documentelor
- Actualizarea dosarelor in conformitate cu modificarile dispozitiilor legale in vigoare
- Asigura elaborarea si aplicarea politicilor de personal ale intreprinderii
- Gestionarea concediilor
- Prezintarea solutiilor practice cu privire la toate problemele vis a vis de Codul muncii, pentru a permite companiei a se conforma
- Gestionarea documentiei de deplasare ale personalului
- Gestionarea contractelor cu funizorii si alti parteneri ale companiei
Competente:
- Abilități analitice și de sinteză
- Diplomatie
- Dinamism
- Abilitati interpersonale
Cerinte:
- Studii superioare juridice finisate;
- Cel puțin 3 ani experiență într-o poziție similară sau in domeniu similar;
- Cunostinte de limba franceza si engleza – nivel conversational.
Beneficii:
- Pachet salarial atractiv, care include mai multe tipuri de prime;
- Posibilitati de promovare si de dezvoltare a unui plan de cariera;
- Integrarea intr-un mediu de lucru dinamic, multicultural;
- Programe de formare continua.
Daca va pare atractiva aceasta oportunitate de cariera, nu ezitati sa expediati CV-ul la adresa: mcucer@pentalog.fr.
Activitati:
- Intocmirea si administrarea dosarelor de angajare si a documentelor de personal
- Intocmirea evidentei miscarii de personal
- Relationarea si informarea personalului angajat in cazul modificarii documentelor
- Actualizarea dosarelor in conformitate cu modificarile dispozitiilor legale in vigoare
- Asigura elaborarea si aplicarea politicilor de personal ale intreprinderii
- Gestionarea concediilor
- Prezintarea solutiilor practice cu privire la toate problemele vis a vis de Codul muncii, pentru a permite companiei a se conforma
- Gestionarea documentiei de deplasare ale personalului
- Gestionarea contractelor cu funizorii si alti parteneri ale companiei
Competente:
- Abilități analitice și de sinteză
- Diplomatie
- Dinamism
- Abilitati interpersonale
Cerinte:
- Studii superioare juridice finisate;
- Cel puțin 3 ani experiență într-o poziție similară sau in domeniu similar;
- Cunostinte de limba franceza si engleza – nivel conversational.
Beneficii:
- Pachet salarial atractiv, care include mai multe tipuri de prime;
- Posibilitati de promovare si de dezvoltare a unui plan de cariera;
- Integrarea intr-un mediu de lucru dinamic, multicultural;
- Programe de formare continua.
Daca va pare atractiva aceasta oportunitate de cariera, nu ezitati sa expediati CV-ul la adresa: mcucer@pentalog.fr.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut