Tehnician gestiunea clientilor, Сhisinau
ICS Premier Energy Distribution
№11357397, 4 martie 2022
Oraș:
Chișinău
Studii:
Colegiu
Experiența de munca:
De la 1 an
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
Vei fi responsabil de:
Realizarea activităților de deservire a clienților în Oficiul Comercial şi Oficiul Telefonic 24 de ore (prin diverse surse de comunicare: chat, email, Viber etc.), cât și cele ce ţin de procesul de facturare și încasare, prelucrarea scrisorilor în SEC, aplicînd politicile şi criteriile comerciale stabilite.
Efectuarea încasărilor şi plăților, a lichidărilor; contractarea, rezilierea şi modificarea contractelor clienților.
Prelucrarea facturilor, dispozițiilor de plată sau a altor informaţii bancare, cât şi rezolvarea anomaliilor, a incidentelor de încasare și facturare, analizând cauzele lor și propunând acțiuni corective.
Am aprecia în candidați următoarele calități şi cunoștințe:
Studii medii de specialitate/superioare în domeniul economic/energetic;
Capacități de comunicare şi ascultare activă;
Orientare către client, capacitatea de a înţelege şi a satisface nevoile clienţilor;
Cunoaşterea limbilor: româna și rusă (nivel bun de comunicare);
Cunoștințe în utilizarea calculatorului (Word, Excel);
Dorinţa de muncă şi instruire.
Realizarea activităților de deservire a clienților în Oficiul Comercial şi Oficiul Telefonic 24 de ore (prin diverse surse de comunicare: chat, email, Viber etc.), cât și cele ce ţin de procesul de facturare și încasare, prelucrarea scrisorilor în SEC, aplicînd politicile şi criteriile comerciale stabilite.
Efectuarea încasărilor şi plăților, a lichidărilor; contractarea, rezilierea şi modificarea contractelor clienților.
Prelucrarea facturilor, dispozițiilor de plată sau a altor informaţii bancare, cât şi rezolvarea anomaliilor, a incidentelor de încasare și facturare, analizând cauzele lor și propunând acțiuni corective.
Am aprecia în candidați următoarele calități şi cunoștințe:
Studii medii de specialitate/superioare în domeniul economic/energetic;
Capacități de comunicare şi ascultare activă;
Orientare către client, capacitatea de a înţelege şi a satisface nevoile clienţilor;
Cunoaşterea limbilor: româna și rusă (nivel bun de comunicare);
Cunoștințe în utilizarea calculatorului (Word, Excel);
Dorinţa de muncă şi instruire.
Telefon:
Persoana de contact:
Resurse Umane
E-mail:
Site:
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut