Administrator
ProTeam Estate
№14870759, 22 ноября 2024
Город:
Кишинев
Образование:
Любое
Опыт работы:
Можно без опыта
Зарплата:
Не указана
График:
Полный день
ProTeam este o agenție imobiliară care primește cu brațele deschise noi membri, indiferent de experiența lor în domeniul imobiliar. În compania noastră, fiecare angajat devine parte dintr-o familie mare, unde primește sprijin și îndrumare constantă pentru a depăși orice provocare.
O Zi de muncă în rolul de administrator la ProTeam Estate:
Asigurarea funcționării fără întreruperi a biroului: achiziționarea materialelor necesare, papetăriei, apei, menținerea ordinii și organizării spațiului de lucru.
Organizarea și coordonarea întâlnirilor, ședințelor și altor evenimente de birou.
Coordonarea întâlnirilor cu clienții și pregătirea documentelor și informațiilor necesare pentru managerii de vânzări.
Pregătirea, păstrarea și arhivarea documentației legate de vânzarea și închirierea proprietăților, încheierea contractelor.
Monitorizarea semnării și corectitudinii documentelor.
Întreținerea și actualizarea bazei de clienți și proprietăți în sistemul CRM.
Organizarea și structurarea datelor despre clienți și proprietăți pentru a facilita munca managerilor.
Coordonarea vizionărilor de proprietăți, inclusiv interacțiunea cu clienții și managerii.
Asistență în pregătirea materialelor de prezentare și a selecțiilor de proprietăți pentru clienți.
Colectarea și analiza feedback-ului de la clienți după vizionări și furnizarea informațiilor necesare managerilor pentru acțiuni ulterioare.
Cerințe:
Capacitatea de a gestiona multiple sarcini simultan și de a respecta termenele limită
Atenție la detalii: Pentru a evita erorile în documentație și în gestionarea proprietăților.
Abilități de comunicare: Pentru a interacționa eficient cu clienții, colegii și furnizorii.
Cunoștințe de operare a calculatorului: Pentru a utiliza software-urile specifice (CRM, contabilitate, etc.).
Permis de conducere: Pentru deplasările la proprietăți.
Beneficii de lucru:
Contract de muncă și salariu fix: stabilitate financiară încă de la început.
Traininguri în domeniu de vanzari imobiliare.
Mentorat individual: un ghid experimentat te va susține.
Suport juridic și tranzacții transparente: siguranță și profesionalism.
Lucrăm într-un mediu colaborativ și stimulativ, alături de profesioniști talentați și cu experiență în sectorul imobiliar.
Salariu motivant: recunoaștem contribuția fiecărui membru printr-un pachet salarial competitiv, care reflectă munca și implicarea adusă echipei.
Program de lucru flexibil: înțelegem importanța echilibrului între viața profesională și cea personală, de aceea oferim un program de lucru adaptabil nevoilor tale.
Asteptam CV-ul tău pe posta oficiuproteam@gmail.com
Suna la nr: 0797 20 397 E-mail: oficiuproteam@gmail.com
Telefon: 0797 20 397
O Zi de muncă în rolul de administrator la ProTeam Estate:
Asigurarea funcționării fără întreruperi a biroului: achiziționarea materialelor necesare, papetăriei, apei, menținerea ordinii și organizării spațiului de lucru.
Organizarea și coordonarea întâlnirilor, ședințelor și altor evenimente de birou.
Coordonarea întâlnirilor cu clienții și pregătirea documentelor și informațiilor necesare pentru managerii de vânzări.
Pregătirea, păstrarea și arhivarea documentației legate de vânzarea și închirierea proprietăților, încheierea contractelor.
Monitorizarea semnării și corectitudinii documentelor.
Întreținerea și actualizarea bazei de clienți și proprietăți în sistemul CRM.
Organizarea și structurarea datelor despre clienți și proprietăți pentru a facilita munca managerilor.
Coordonarea vizionărilor de proprietăți, inclusiv interacțiunea cu clienții și managerii.
Asistență în pregătirea materialelor de prezentare și a selecțiilor de proprietăți pentru clienți.
Colectarea și analiza feedback-ului de la clienți după vizionări și furnizarea informațiilor necesare managerilor pentru acțiuni ulterioare.
Cerințe:
Capacitatea de a gestiona multiple sarcini simultan și de a respecta termenele limită
Atenție la detalii: Pentru a evita erorile în documentație și în gestionarea proprietăților.
Abilități de comunicare: Pentru a interacționa eficient cu clienții, colegii și furnizorii.
Cunoștințe de operare a calculatorului: Pentru a utiliza software-urile specifice (CRM, contabilitate, etc.).
Permis de conducere: Pentru deplasările la proprietăți.
Beneficii de lucru:
Contract de muncă și salariu fix: stabilitate financiară încă de la început.
Traininguri în domeniu de vanzari imobiliare.
Mentorat individual: un ghid experimentat te va susține.
Suport juridic și tranzacții transparente: siguranță și profesionalism.
Lucrăm într-un mediu colaborativ și stimulativ, alături de profesioniști talentați și cu experiență în sectorul imobiliar.
Salariu motivant: recunoaștem contribuția fiecărui membru printr-un pachet salarial competitiv, care reflectă munca și implicarea adusă echipei.
Program de lucru flexibil: înțelegem importanța echilibrului între viața profesională și cea personală, de aceea oferim un program de lucru adaptabil nevoilor tale.
Asteptam CV-ul tău pe posta oficiuproteam@gmail.com
Suna la nr: 0797 20 397 E-mail: oficiuproteam@gmail.com
Telefon: 0797 20 397
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳