Analist financiar
Expert Clinic SRL
№15207663, 27 февраля 2025
Город:
Кишинев
Образование:
Высшее
Опыт работы:
От 1 года
Зарплата:
Не указана
График:
Полный день
Cerințe față de nivelul de cunoștințe, aptitudini și abilități:
studii economice superioare;
experiența anterioară în poziția de contabil/economist sau auditor financiar;
cunoștințe temeinice în domeniul evidenței contabile și analizei financiare;
bune competențe de utilizare a platformei 1C, abilități de organizare a contabilității de gestiune și a prezentării dărilor de seamă pe platforma 1C;
fluență în limba rusă, cunoașterea limbii engleze la nivel intermediar (reprezintă un avantaj).
Cerințe față de calitățile personale:
gîndire analitică, atenție la detalii;
capacitatea de a acționa operativ în condițiile unui flux informațional intens;
abilități de comunicare, atitudine binevoitoare;
responsabilitate.
Atribuții principale:
analiza vînzărilor, gestionarea stocurilor, evidența costurilor, formarea prețurilor;
organizarea contabilității de gestiune și a prezentării dărilor de seamă pe platforma 1C;
întocmirea sistematică a situațiilor financiare consolidate și a rapoartelor operative pentru managementul companiei;
îndeplinirea altor sarcini de ordin operativ și strategic la solicitarea managementului companiei pentru departamentul economico-financiar.
Oferim:
angajare oficială în cîmpul muncii;
un salariu competitiv;
birou confortabil în cartierul Telecentru;
șansa de a fi parte a unei echipe profesioniste, dinamice, tinere și ambițioase;
oportunități de instruire și dezvoltare profesională.
Program de lucru: 8:00-17:00 (de luni pînă vineri).
Vă așteptăm cu drag!
Expediați CV-ul la adresa electronică: konstantin.v@antiage-expert.com cu specificarea postului vacant pentru care aplicați sau sunați la numărul de telefon: +373 68650033. E-mail: konstantin.v@antiage-expert.com
studii economice superioare;
experiența anterioară în poziția de contabil/economist sau auditor financiar;
cunoștințe temeinice în domeniul evidenței contabile și analizei financiare;
bune competențe de utilizare a platformei 1C, abilități de organizare a contabilității de gestiune și a prezentării dărilor de seamă pe platforma 1C;
fluență în limba rusă, cunoașterea limbii engleze la nivel intermediar (reprezintă un avantaj).
Cerințe față de calitățile personale:
gîndire analitică, atenție la detalii;
capacitatea de a acționa operativ în condițiile unui flux informațional intens;
abilități de comunicare, atitudine binevoitoare;
responsabilitate.
Atribuții principale:
analiza vînzărilor, gestionarea stocurilor, evidența costurilor, formarea prețurilor;
organizarea contabilității de gestiune și a prezentării dărilor de seamă pe platforma 1C;
întocmirea sistematică a situațiilor financiare consolidate și a rapoartelor operative pentru managementul companiei;
îndeplinirea altor sarcini de ordin operativ și strategic la solicitarea managementului companiei pentru departamentul economico-financiar.
Oferim:
angajare oficială în cîmpul muncii;
un salariu competitiv;
birou confortabil în cartierul Telecentru;
șansa de a fi parte a unei echipe profesioniste, dinamice, tinere și ambițioase;
oportunități de instruire și dezvoltare profesională.
Program de lucru: 8:00-17:00 (de luni pînă vineri).
Vă așteptăm cu drag!
Expediați CV-ul la adresa electronică: konstantin.v@antiage-expert.com cu specificarea postului vacant pentru care aplicați sau sunați la numărul de telefon: +373 68650033. E-mail: konstantin.v@antiage-expert.com
E-mail:
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено