Asistent manager
AB Trading & Consulting
№9665439, 3 декабря 2020
Город:
Кишинев
Образование:
Любое
Опыт работы:
Любой
Зарплата:
Не указана
График:
Частичная занятость / Совместительство
Daca esti o persoana isteata si comunicativa, iar invatarea continua este una dintre prioritatile
tale, hai sa ne cunoastem! Asteptam CV-ul tau
Descrierea ocupatiеi:
Coordoneаza fluxul de corespondenţă şi comunicărilе din sеdiu.
Proceseаză şi orgаnizеаză divеrsе documеntе. Asigură activităţi dе gеstiunеа documеntеlor.
Asigurа intеrfata intre departamentele companiei precum si cu clientii, furnizorii si distribuitorii.
Responsabilitati:
- Asistenta si suport pentru toate departamentele societatii;
- Asigurarea transmiterii informatiei primite din afara companiei, precum si a celor catre
exteriorul societatii, persoanelor carora li se adreseaza;
- Tehnoredactarea diferitelor materiale si redactarea corespondentei zilnice.
- Promovarea imaginii companiei prin activitatea pe care o desfasoara.
Cerinte :
- Cunostinte operare PC (word, excel, outlook,)
- Cunostinte de limba romana, rusa si engleza (abilitati de buna comunicare scrisa si orala)
- Buna capacitate organizatorica
- Sociabilitate crescuta
- Dinamism
- Oportunitatea dezvoltarii profesionale;
- Posibilitate lucru Part Time.
Amplasarea oficiului:
• SkyTower
tale, hai sa ne cunoastem! Asteptam CV-ul tau
Descrierea ocupatiеi:
Coordoneаza fluxul de corespondenţă şi comunicărilе din sеdiu.
Proceseаză şi orgаnizеаză divеrsе documеntе. Asigură activităţi dе gеstiunеа documеntеlor.
Asigurа intеrfata intre departamentele companiei precum si cu clientii, furnizorii si distribuitorii.
Responsabilitati:
- Asistenta si suport pentru toate departamentele societatii;
- Asigurarea transmiterii informatiei primite din afara companiei, precum si a celor catre
exteriorul societatii, persoanelor carora li se adreseaza;
- Tehnoredactarea diferitelor materiale si redactarea corespondentei zilnice.
- Promovarea imaginii companiei prin activitatea pe care o desfasoara.
Cerinte :
- Cunostinte operare PC (word, excel, outlook,)
- Cunostinte de limba romana, rusa si engleza (abilitati de buna comunicare scrisa si orala)
- Buna capacitate organizatorica
- Sociabilitate crescuta
- Dinamism
- Oportunitatea dezvoltarii profesionale;
- Posibilitate lucru Part Time.
Amplasarea oficiului:
• SkyTower
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳