Auditor intern principal, serviciul audit intern
Agenţia Națională pentru Soluționarea Contestațiilor
№12053929, 22 ноября 2024
Город:
Кишинев
Образование:
Университет, институт
Опыт работы:
От 2 лет
Зарплата:
От 13 050 До 14 780 MDL
График:
Полный день
Место работы:
На территории работодателя
Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor (ANSC) este în așteptarea a unui coleg/ă pentru funcția de Auditor intern principal, Serviciul audit intern.
ANSC este o autoritate publică autonomă, responsabilă faţă de Parlament, având competența soluționării contestațiilor formulate în cadrul procedurilor de achiziție în conformitate cu Legea nr. 131 din 3 iulie 2015 privind achizițiile publice.
În calitatea de Auditor intern principal, sarcinile de bază ale funcţiei sunt:
- Stabilirea obiectivelor misiunii de audit intern de comun acord cu conducătorul structurii auditate.
- Asigurarea elaborării planului anual și a raportului anual al activității de audit public intern.
- Efectuarea în cadrul autorității a misiunilor de audit intern și elaborarea recomandărilor de rigoare.
- Monitorizarea procesului de implementare a recomandărilor înaintate ca urmare a misiuniilor de audit și raportarea nivelului de realizare.
- Documentarea constatărilor de audit în dosarele curente şi permanente de audit în conformitate cu SNAI.
- Raportarea periodică asupra constatărilor, concluziilor și recomandărilor rezultate din activitățile sale de audit.
Cerinţe specifice pentru candidat:
- Experiență profesională în domeniu auditului intern în sectorul public – minim 2 ani;
- Studii superioare finisate, în domeniul auditului, contabilității sau economic, studii de masterat/doctorat în domeniu vor constitui un avantaj;
- Deţinerea certificatului de calificare al auditorului intern în sectorul public (eliberat de către Comisia de certificare din cadrul Ministerului Finanțelor);
- Cursuri de perfecționare profesională în domeniu absolvite în ultimii 3 ani vor constitui un avantaj;
- Cunoașterea unei limbi de circulație internațională;
- Abilități de utilizare a computerului și a programelor de prelucrare a datelor și informațiilor.
- Abilități analitice, de comunicare eficientă (verbal/scris), planificare, raportare, organizare.
Agenția oferă:
- Salariul stabil, achitat în termen, în cuantum:
- De la 13 050 lei (în dependență de vechime);
- Spor lunar - 1 300 lei;
- Spor pentru performanță de până la 10% din salariul de funcție;
- Gradul de calificare (lunar) conferit funcționarilor publici;
- Premii unice de sărbători;
- Premiul anual.
- Angajare oficială;
- Echipă dinamică și profesionistă;
- Concediu anual de odihnă - de la 35 zile calendaristice;
- Acumularea experienței și creșterea profesionalismului;
- Posibilitatea de a studia toate subtilitățile profesiei;
- Mediu de lucru confortabil și prietenos;
- Spațiu de muncă dotat cu toate cele necesare;
- Oficiu modern în sectorul Centru al mun. Chișinău.
Dosarul de concurs trebuie să conțină:
- Formularul de participare (https://cariere.gov.md/ckfinder/files/Formular_de_participare_cariere_gov_md.docx);
- Copia buletinului de identitate;
- Copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare
- Copia carnetului de muncă și certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019;
- Cazierul judiciar sau Declarația pe propria răspundere (https://www.ansc.md/sites/default/files/document/attachments/declaratie_pe_proprie_raspundere_model.doc).
Termenul de depunere a dosarului: 25.11.2024, ora 17:00
Dacă ai citit acest anunț, te entuziasmează ideea de a face parte dintr-o echipă profesionistă și te potrivești perfect cu cerințele noastre, expediază dosarul de concurs la e-mail-ul resurse.umane@ansc.md sau la adresa bd. Ștefan cel Mare și Sfânt nr. 124, et. 4, bir. 401.
Pentru detalii: 022 820 653 sau la adresa https://cariere.gov.md/ro/job/auditor-intern-principal/18921, unde vei găsi informație privind condițiile de participare la concurs și bibliografia concursului pentru proba scrisă.
ANSC este o autoritate publică autonomă, responsabilă faţă de Parlament, având competența soluționării contestațiilor formulate în cadrul procedurilor de achiziție în conformitate cu Legea nr. 131 din 3 iulie 2015 privind achizițiile publice.
În calitatea de Auditor intern principal, sarcinile de bază ale funcţiei sunt:
- Stabilirea obiectivelor misiunii de audit intern de comun acord cu conducătorul structurii auditate.
- Asigurarea elaborării planului anual și a raportului anual al activității de audit public intern.
- Efectuarea în cadrul autorității a misiunilor de audit intern și elaborarea recomandărilor de rigoare.
- Monitorizarea procesului de implementare a recomandărilor înaintate ca urmare a misiuniilor de audit și raportarea nivelului de realizare.
- Documentarea constatărilor de audit în dosarele curente şi permanente de audit în conformitate cu SNAI.
- Raportarea periodică asupra constatărilor, concluziilor și recomandărilor rezultate din activitățile sale de audit.
Cerinţe specifice pentru candidat:
- Experiență profesională în domeniu auditului intern în sectorul public – minim 2 ani;
- Studii superioare finisate, în domeniul auditului, contabilității sau economic, studii de masterat/doctorat în domeniu vor constitui un avantaj;
- Deţinerea certificatului de calificare al auditorului intern în sectorul public (eliberat de către Comisia de certificare din cadrul Ministerului Finanțelor);
- Cursuri de perfecționare profesională în domeniu absolvite în ultimii 3 ani vor constitui un avantaj;
- Cunoașterea unei limbi de circulație internațională;
- Abilități de utilizare a computerului și a programelor de prelucrare a datelor și informațiilor.
- Abilități analitice, de comunicare eficientă (verbal/scris), planificare, raportare, organizare.
Agenția oferă:
- Salariul stabil, achitat în termen, în cuantum:
- De la 13 050 lei (în dependență de vechime);
- Spor lunar - 1 300 lei;
- Spor pentru performanță de până la 10% din salariul de funcție;
- Gradul de calificare (lunar) conferit funcționarilor publici;
- Premii unice de sărbători;
- Premiul anual.
- Angajare oficială;
- Echipă dinamică și profesionistă;
- Concediu anual de odihnă - de la 35 zile calendaristice;
- Acumularea experienței și creșterea profesionalismului;
- Posibilitatea de a studia toate subtilitățile profesiei;
- Mediu de lucru confortabil și prietenos;
- Spațiu de muncă dotat cu toate cele necesare;
- Oficiu modern în sectorul Centru al mun. Chișinău.
Dosarul de concurs trebuie să conțină:
- Formularul de participare (https://cariere.gov.md/ckfinder/files/Formular_de_participare_cariere_gov_md.docx);
- Copia buletinului de identitate;
- Copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare
- Copia carnetului de muncă și certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019;
- Cazierul judiciar sau Declarația pe propria răspundere (https://www.ansc.md/sites/default/files/document/attachments/declaratie_pe_proprie_raspundere_model.doc).
Termenul de depunere a dosarului: 25.11.2024, ora 17:00
Dacă ai citit acest anunț, te entuziasmează ideea de a face parte dintr-o echipă profesionistă și te potrivești perfect cu cerințele noastre, expediază dosarul de concurs la e-mail-ul resurse.umane@ansc.md sau la adresa bd. Ștefan cel Mare și Sfânt nr. 124, et. 4, bir. 401.
Pentru detalii: 022 820 653 sau la adresa https://cariere.gov.md/ro/job/auditor-intern-principal/18921, unde vei găsi informație privind condițiile de participare la concurs și bibliografia concursului pentru proba scrisă.
Телефон:
Контактное лицо:
Sobețchi - Cebotari Ruxanda
E-mail:
Сайт:
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳