Auditor IT, Direcția Audit IT și Audit de Proces, Departamentul Audit
OTP Bank S.A.
1 апреля 2025
Кишинев
От 2 лет
Полный день
Высшее
На территории работодателя
Ce ai de făcut:
Auditul intern a proceselor de business / IT / SI:
Participă la realizarea misiunilor de audit, fiind ghidat de către auditorului senior, Șeful Direcției, în termenii și bugetele stabilite în planul anual de audit;
Evaluează, monitorizează şi analizează riscurile aferente activităţilor desfăşurate de către Bancă;
Participă împreună cu Echipa și asigură efectuarea controalelor de audit independente a activităților subdiviziunilor structurale ale Băncii, sistemelor IT critice ale Bancii;
Analizează şi sistematizează informaţiile obţinute în urma controalelor efectuate, redactează şi prezintă către Şeful
Departamentului rapoartele privind controlul;
Identifică și asigură înaintarea recomandărilor de înlăturare a încălcărilor admise ale reglementărilor Băncii Naţionale a Moldovei, a legislaţiei fiscale, a actelor normative interne ale Bănci, precum şi contribuie la prevenirea în viitor a acestora;
Participă la elaborarea programelor de control, a actelor normative interne ale băncii.
Vom aprecia să ai:
Experienţă de muncă în sistemul bancar sau companii de consultanţă și IT de cel puţin 2 ani;
Experienţă în efectuarea auditului IT si SI şi analizei financiare în cadrul băncilor şi/sau instituţiilor financiare;
Studii superioare în domeniul financiar/economic;
Cunoaşterea actelor normative, a regulamentelor, procedurilor şi instrucţiunilor emise de Bancă Naţională a Moldovei ce ţin de activitatea instituţiilor financiare;
Cunoaşterea sistemelor de control intern în cadrul instituţiilor financiare, a metodologiei şi procedurilor aplicate în cadrul controlului;
Experiență și cunoștințe /certificarea CISA;
Capacitate de analiză, verificare şi procesare a datelor cu caracter economic-financiar și informațional;
Capacitatea de a înţelege, aprecia şi evalua riscurile specifice activităţilor financiare;
Cunoaşterea obligatorie a limbilor: română, rusă, engleză;
Cunoştinţe operare PC: Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, MS Access);
Capacităţi organizatorice, abilităţi de comunicare;
Spirit de observaţie şi atenţie la detalii;
Rezistenţă la stres și spirit de echipă.
Auditul intern a proceselor de business / IT / SI:
Participă la realizarea misiunilor de audit, fiind ghidat de către auditorului senior, Șeful Direcției, în termenii și bugetele stabilite în planul anual de audit;
Evaluează, monitorizează şi analizează riscurile aferente activităţilor desfăşurate de către Bancă;
Participă împreună cu Echipa și asigură efectuarea controalelor de audit independente a activităților subdiviziunilor structurale ale Băncii, sistemelor IT critice ale Bancii;
Analizează şi sistematizează informaţiile obţinute în urma controalelor efectuate, redactează şi prezintă către Şeful
Departamentului rapoartele privind controlul;
Identifică și asigură înaintarea recomandărilor de înlăturare a încălcărilor admise ale reglementărilor Băncii Naţionale a Moldovei, a legislaţiei fiscale, a actelor normative interne ale Bănci, precum şi contribuie la prevenirea în viitor a acestora;
Participă la elaborarea programelor de control, a actelor normative interne ale băncii.
Vom aprecia să ai:
Experienţă de muncă în sistemul bancar sau companii de consultanţă și IT de cel puţin 2 ani;
Experienţă în efectuarea auditului IT si SI şi analizei financiare în cadrul băncilor şi/sau instituţiilor financiare;
Studii superioare în domeniul financiar/economic;
Cunoaşterea actelor normative, a regulamentelor, procedurilor şi instrucţiunilor emise de Bancă Naţională a Moldovei ce ţin de activitatea instituţiilor financiare;
Cunoaşterea sistemelor de control intern în cadrul instituţiilor financiare, a metodologiei şi procedurilor aplicate în cadrul controlului;
Experiență și cunoștințe /certificarea CISA;
Capacitate de analiză, verificare şi procesare a datelor cu caracter economic-financiar și informațional;
Capacitatea de a înţelege, aprecia şi evalua riscurile specifice activităţilor financiare;
Cunoaşterea obligatorie a limbilor: română, rusă, engleză;
Cunoştinţe operare PC: Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, MS Access);
Capacităţi organizatorice, abilităţi de comunicare;
Spirit de observaţie şi atenţie la detalii;
Rezistenţă la stres și spirit de echipă.
Кишинев
Дата актуализации:
1 апреля 2025
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено