Business Analyst, Departamentul Proiecte și Organizare
OTP Bank S.A.
№14889055, 27 ноября 2024
Город:
Кишинев
Образование:
Университет, институт
Опыт работы:
От 2 лет
Зарплата:
Не указана
График:
Полный день
Beneficii care le oferim:
Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
Oficiul exact în centrul Chișinăului;
Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
Pentru că promovăm stilul sănătos de viață vei beneficia de tichete de masă în valoare de 45 lei pentru fiecare zi lucrătoare;
Salariu fix + alte avantaje financiare;
Program de muncă stabil (Luni-Vineri, 08:30-17:30).
Responsabilităţi:
Efectuează analiza cerințelor business elaborate de catre subdiviziunile băncii în vederea definirii specificaţiilor functionale pentru construirea efecientă a sistemelor informatice, inclusiv identificarea cerintelor prin intilniri cu subidiviziunile solicitante, precum si in baza analizei documentatiei legislative si tehnice specifice domeniului financiar - bancar;
Contribuie la detalierea cerințelor business si redactarea acestora impreuna cu echipa de dezvoltatori in vederea validarii specificatiilor functional-tehnice;
Identifică și propune soluții alternative pentru optimizarea proceselor de business și a proiectelor,
Asigură monitorizarea procesului de realizare a tuturor livrabilelor tehnice aferente unei dezvoltări;
Oferă suport clientului intern/subidiviziunea băncii pentru pregătirea si comunicarea modificării prin activitatea de «Change Management»;
Asigură urmărirea post implementăre a dezvoltărilor sistemelor informatice instalate pe mediile de producție in scopul rezolvării eventualelor disfuncționalități.
Cerinţe:
Studii superioare in domeniul economic sau tehnologii informationale;
Experiența de minim 2 ani in domeniul bancar;
Cunostinte privind sistemele de gestiune a bazelor de date, va reprezenta un avantaj;
Cunoaşterea limbilor română şi engleză.
Aplică CV-ul la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md.
Adresa: bir. 409, Chisinau, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81a
E-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md
Telefon: 022 812 - 332
Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
Oficiul exact în centrul Chișinăului;
Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
Pentru că promovăm stilul sănătos de viață vei beneficia de tichete de masă în valoare de 45 lei pentru fiecare zi lucrătoare;
Salariu fix + alte avantaje financiare;
Program de muncă stabil (Luni-Vineri, 08:30-17:30).
Responsabilităţi:
Efectuează analiza cerințelor business elaborate de catre subdiviziunile băncii în vederea definirii specificaţiilor functionale pentru construirea efecientă a sistemelor informatice, inclusiv identificarea cerintelor prin intilniri cu subidiviziunile solicitante, precum si in baza analizei documentatiei legislative si tehnice specifice domeniului financiar - bancar;
Contribuie la detalierea cerințelor business si redactarea acestora impreuna cu echipa de dezvoltatori in vederea validarii specificatiilor functional-tehnice;
Identifică și propune soluții alternative pentru optimizarea proceselor de business și a proiectelor,
Asigură monitorizarea procesului de realizare a tuturor livrabilelor tehnice aferente unei dezvoltări;
Oferă suport clientului intern/subidiviziunea băncii pentru pregătirea si comunicarea modificării prin activitatea de «Change Management»;
Asigură urmărirea post implementăre a dezvoltărilor sistemelor informatice instalate pe mediile de producție in scopul rezolvării eventualelor disfuncționalități.
Cerinţe:
Studii superioare in domeniul economic sau tehnologii informationale;
Experiența de minim 2 ani in domeniul bancar;
Cunostinte privind sistemele de gestiune a bazelor de date, va reprezenta un avantaj;
Cunoaşterea limbilor română şi engleză.
Aplică CV-ul la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md.
Adresa: bir. 409, Chisinau, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81a
E-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md
Telefon: 022 812 - 332
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳