Client Relationship Director, Direcția Clienți Corporativi Locali, Departamentul Large Corporate
OTP Bank S.A.
28 марта 2025
Кишинев
От 3 лет
Полный день
Высшее
На территории работодателя
Ce ai de făcut:
Atragerea clienţilor noi din categoria Large Corporate, precum şi în menţinerea clienţilor corporativi existenţi, prin asigurarea serviciilor de înaltă calitate;
Formarea, gestiunea şi prezentarea dosarelor de produse pentru clienţii corporativi organelor de decizie; monitorizarea derulării a relaţiei contractuale cu clienţii;
Contribuție personală la stabilirea şi dezvoltarea relaţiilor cu clienţii corporativi;
Comunicarea și corespondenţa de afaceri cu clienţii corporativi ai Băncii;
Formarea, gestiunea şi prezentarea dosarelor de produse pentru clienţii corporativi în atenția organelor de decizie; monitorizarea derulării a relaţiei contractuale cu clienţii;
Participarea în cadrul proiectelor de dezvoltare ale Băncii.
Vom aprecia să ai:
Studii superioare cu profil economic / financiar-bancar;
Experienţă în relaționarea cu clienţii minim 3 ani în sistemul bancar;
Competențe de analiză a situației economico-financiare a întreprinderii;
Orientare către client;
Cunoaşterea legislaţiei în vigoare;
Cunoaşterea limbilor – română, engleza, rusă;
Cunoştinţe avansate în sistemele și aplicațiile informatice (Word, Excel, Power Point).
Atragerea clienţilor noi din categoria Large Corporate, precum şi în menţinerea clienţilor corporativi existenţi, prin asigurarea serviciilor de înaltă calitate;
Formarea, gestiunea şi prezentarea dosarelor de produse pentru clienţii corporativi organelor de decizie; monitorizarea derulării a relaţiei contractuale cu clienţii;
Contribuție personală la stabilirea şi dezvoltarea relaţiilor cu clienţii corporativi;
Comunicarea și corespondenţa de afaceri cu clienţii corporativi ai Băncii;
Formarea, gestiunea şi prezentarea dosarelor de produse pentru clienţii corporativi în atenția organelor de decizie; monitorizarea derulării a relaţiei contractuale cu clienţii;
Participarea în cadrul proiectelor de dezvoltare ale Băncii.
Vom aprecia să ai:
Studii superioare cu profil economic / financiar-bancar;
Experienţă în relaționarea cu clienţii minim 3 ani în sistemul bancar;
Competențe de analiză a situației economico-financiare a întreprinderii;
Orientare către client;
Cunoaşterea legislaţiei în vigoare;
Cunoaşterea limbilor – română, engleza, rusă;
Cunoştinţe avansate în sistemele și aplicațiile informatice (Word, Excel, Power Point).
Кишинев
Дата актуализации:
28 марта 2025
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено