Кишинев
От 2 лет
Гибкий график
Высшее
На территории работодателя
Responsabilități:
Evidența contabilă a decontărilor cu furnizorii;
Întocmirea și eliberarea facturilor și documentelor speciale (refacturare);
Reconcilierea cu persoanele interdependente nerezidente (trimestrial/anual);
Pregătirea dărilor de seamă fiscale și statistice (TVA12, EI-7/EI-8, 1INV, 2INV etc.);
Înregistrarea în conturile contabile a operațiunilor legate de mișcarea mijloacelor bănești;
Realizarea sarcinilor financiare delegate de superiorul ierarhic;
Asistență acordată Contabilului Șef în procedura de audit anual și pregătirea Situațiilor Financiare conform IFRS;
Asigurarea calității și eficienței activităților desfășurate, respectând reglementările interne și normativele în vigoare;
Lucrul cu programele contabile utilizate în companie.
Cerințe:
Studii superioare în domeniul economic (contabilitate, finanțe, economie);
Experiență de muncă de cel puțin 2 ani;
Cunoștințe solide de Excel și Word;
Experiență de lucru cu 1C v. 8.3;
Cunoașterea limbilor română și rusă, engleză – nivel A2;
Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă;
Cunoașterea legislației și actelor normative privind evidența contabilă a valorilor materiale, obligațiilor și operațiunilor economice, precum și întocmirea rapoartelor;
Cunoașterea metodelor și principiilor de evidență contabilă în cadrul unei companii;
Capacitatea de a întocmi corect documentele și de a le reflecta în conturile aferente mișcării fondurilor fixe, circulante și mijloacelor bănești;
Atenție la detalii și acuratețe în lucru.
Compania oferă:
Salariu atractiv de 15–18 000 MDL (net);
O echipă de profesioniști și o cultură corporativă deschisă;
Un mediu în care este apreciat feedback-ul și dialogul constructiv;
Oportunități de creștere profesională și dezvoltare continuă;
Lipsa birocrației și transparență în stabilirea obiectivelor companiei;
Un sistem de bonusare orientat spre rezultate;
Angajare oficială din prima zi;
Program de lucru 5/2 8.30-17.30.
Dacă considerați că aveți abilitățile și experiența necesară pentru această poziție, vă rugăm să trimiteți CV-ul la adresa: dopomoga.staffing@gmail.com, menționând funcția Contabil.
Pentru informații suplimentare, ne puteți contacta la numărul: +37379090303.
Evidența contabilă a decontărilor cu furnizorii;
Întocmirea și eliberarea facturilor și documentelor speciale (refacturare);
Reconcilierea cu persoanele interdependente nerezidente (trimestrial/anual);
Pregătirea dărilor de seamă fiscale și statistice (TVA12, EI-7/EI-8, 1INV, 2INV etc.);
Înregistrarea în conturile contabile a operațiunilor legate de mișcarea mijloacelor bănești;
Realizarea sarcinilor financiare delegate de superiorul ierarhic;
Asistență acordată Contabilului Șef în procedura de audit anual și pregătirea Situațiilor Financiare conform IFRS;
Asigurarea calității și eficienței activităților desfășurate, respectând reglementările interne și normativele în vigoare;
Lucrul cu programele contabile utilizate în companie.
Cerințe:
Studii superioare în domeniul economic (contabilitate, finanțe, economie);
Experiență de muncă de cel puțin 2 ani;
Cunoștințe solide de Excel și Word;
Experiență de lucru cu 1C v. 8.3;
Cunoașterea limbilor română și rusă, engleză – nivel A2;
Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă;
Cunoașterea legislației și actelor normative privind evidența contabilă a valorilor materiale, obligațiilor și operațiunilor economice, precum și întocmirea rapoartelor;
Cunoașterea metodelor și principiilor de evidență contabilă în cadrul unei companii;
Capacitatea de a întocmi corect documentele și de a le reflecta în conturile aferente mișcării fondurilor fixe, circulante și mijloacelor bănești;
Atenție la detalii și acuratețe în lucru.
Compania oferă:
Salariu atractiv de 15–18 000 MDL (net);
O echipă de profesioniști și o cultură corporativă deschisă;
Un mediu în care este apreciat feedback-ul și dialogul constructiv;
Oportunități de creștere profesională și dezvoltare continuă;
Lipsa birocrației și transparență în stabilirea obiectivelor companiei;
Un sistem de bonusare orientat spre rezultate;
Angajare oficială din prima zi;
Program de lucru 5/2 8.30-17.30.
Dacă considerați că aveți abilitățile și experiența necesară pentru această poziție, vă rugăm să trimiteți CV-ul la adresa: dopomoga.staffing@gmail.com, menționând funcția Contabil.
Pentru informații suplimentare, ne puteți contacta la numărul: +37379090303.
Кишинев
Дата актуализации:
2 апреля 2025
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено