Contabil principal, responsabil de salarizare
Banca Națională a Moldovei
№14893661, 28 ноября 2024
Город:
Кишинев
Образование:
Университет, институт
Опыт работы:
От 1 года
Зарплата:
Не указана
График:
Полный день
Contabil principal, responsabil de salarizare:
Calcularea remunerațiilor salariaților BNM; asigurarea efectuării decontărilor cu bugetul de stat, bugetul asigurărilor sociale de stat şi fondul asigurărilor obligatorii de asistenţă medicală; înregistrarea operaţiunilor privind delegarea, pregătirea și perfecționarea personalului BNM; întocmirea şi prezentarea după destinaţie a rapoartelor şi dărilor de seamă statistice perfectate în cadrul secției; efectuarea şi înregistrarea sistematică în evidenţa contabilă a operaţiunilor patrimoniale privind: achiziţionarea imobilizărilor corporale și necorporale, obiectelor de mică valoare şi scurtă durată, materialelor consumabile, stocurilor, amortizarea imobilizărilor corporale și necorporale, serviciile contractate și prestate BNM, executarea lucrărilor.
Cerințe minime obligatorii:
Studii superioare în domeniul evidenţei contabile, cu media generală pe anii de studii 8 sau mai mare (aplicabil pentru studiile obţinute în Republica Moldova). Pentru persoanele cu diplome de studii obţinute în străinătate se vor indica calificările (ex. GPA, etc.), obţinute în ţara şi/sau instituţiile de învăţămînt respective.
Experienţă de minim 1 an în domeniul evidenței contabile, a remunerării muncii si aspectelor conexe acesteia;
Cunoştinţe aferente actelor normative şi legislative ale Republicii Moldova în vigoare în domeniul evidenţei contabile și evidenţei fiscale;
Competențe lingvistice: cunoaşterea fluentă a limbii de stat;
Competențe: integritate, responsabilitate, profesionalism, orientare către rezultate, perseverență;
Adaptarea sporită la modificările operate în derularea activității atît la nivel operațional, cît și la nivel de sistem informațional;
Alte abilități și atitudini: de planificare, comunicare, analiză, gestionare eficientă a timpului, spirit de inițiativă și de echipă.
Cerințe suplimentare ce vor constitui un avantaj:
Studii post universitare, limba engleză.
Principalele atribuții:
Înregistrarea sistematică în evidența contabilă în conformitate cu SIRF şi politicile contabile ale BNM, a operaţiunilor economice și financiare privind remunerațiile salariaților BNM, decontările cu bugetul de stat, bugetul asigurărilor sociale de stat şi fondul asigurărilor obligatorii de asistență medicală, acordarea creditelor, delegarea, pregătirea și perfecționarea personalului BNM;
Înregistrarea sistematică în evidența contabilă în conformitate cu SIRF şi politicile contabile ale BNM, a operaţiunilor economice și financiare privind operațiunile cu numerar în cadrul BNM și operațiunilor aferente monedelor comemorative și jubiliare;
Întocmirea dărilor de seamă aferente veniturilor şi impozitelor reţinute angajaţilor şi pensionarilor BNM, conform Codului Fiscal, certificatelor aferente salarizării şi prezentarea acestora după destinaţie;
Întocmirea şi prezentarea după destinaţie a rapoartelor şi dărilor de seamă fiscale și statistice;
Participarea la seminare organizate de alte instituții în aspecte ce țin de activitatea Secției, perfecționarea sistematică a nivelului personal de calificare al activităţii profesionale.
Participarea la elaborarea caietelor de sarcini privind automatizarea operațiunilor Secției și realizarea acțiunilor privind adaptarea şi dezvoltarea sistemului informațional de evidență contabilă.
Beneficiile oferite de BNM:
Experiență profesională într-o bancă centrală;
Oportunități extinse de dezvoltare profesională și personală;
Mediu de muncă modern și prietenos;
Flexibilitate în programul de muncă;
Pachet salarial competitiv;
Atmosferă dinamică într-o echipă de profesioniști.
Termen-limită:
15 decembrie 2024.
Recomandăm insistent să consultaţi bibliografia de mai jos înainte de a fi invitat la concurs.
Bibliografie:
Legea cu privire la Banca Națională a Moldovei nr. 548-XIII din 21.07.1995 cu modificările și completările ulterioare (republicată în Monitorul Oficial al Republicii Moldova, nr. 297-300, art.544 din 30.10.2015);
Legea contabilității și raportării financiare nr. 287 din 15.12.2017, cu modificările și completările ulterioare;
IAS 19 Beneficiile angajaților;
Codul Fiscal al RM;
Codul Muncii al RM;
Legea Nr. 1585 din 27-02-1998 cu privire la asigurarea obligatorie de asistenţă medicală;
Legea nr. 289 din 22.07.2004 privind indemnizaţiile pentru incapacitate temporară de muncă şi alte prestaţii de asigurări sociale;
HG nr. 697 din 22-08-2014 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la reţinerea impozitului pe venit din salariu şi din alte plăţi efectuate de către patron în folosul angajatului, precum şi din plăţile achitate în folosul persoanelor fizice care nu practică activitate de întreprinzător pentru serviciile prestate şi/sau efectuarea de lucrări;
HG nr. 426 din 26.04.2004 privind aprobarea Modului de calculare a salariului mediu;
Legea nr.166 din din 21.09.2017cu privire la tichetele de masă;
HG 693 din 11.07.2018 cu privire la determinarea obligației fiscale cu privire la impozitul pe venit.
Pentru participarea la concurs, completați formularul CV-ului online sau puteţi expedia CV-ul dvs. pe adresa recrutare@bnm.md. Totodată, aveți posibilitatea să depuneți CV-ul și în format fizic la sediul BNM, pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chişinău, Departamentul strategie, organizare şi resurse umane, cu specificarea postului pentru care doriţi să candidaţi. Pentru informații suplimentare ne puteți contacta telefonic la numărul 022 822 158/ 022-822-245/ 022-822-143.
Vor fi contactate doar persoanele care întrunesc condiţiile concursului.
Calcularea remunerațiilor salariaților BNM; asigurarea efectuării decontărilor cu bugetul de stat, bugetul asigurărilor sociale de stat şi fondul asigurărilor obligatorii de asistenţă medicală; înregistrarea operaţiunilor privind delegarea, pregătirea și perfecționarea personalului BNM; întocmirea şi prezentarea după destinaţie a rapoartelor şi dărilor de seamă statistice perfectate în cadrul secției; efectuarea şi înregistrarea sistematică în evidenţa contabilă a operaţiunilor patrimoniale privind: achiziţionarea imobilizărilor corporale și necorporale, obiectelor de mică valoare şi scurtă durată, materialelor consumabile, stocurilor, amortizarea imobilizărilor corporale și necorporale, serviciile contractate și prestate BNM, executarea lucrărilor.
Cerințe minime obligatorii:
Studii superioare în domeniul evidenţei contabile, cu media generală pe anii de studii 8 sau mai mare (aplicabil pentru studiile obţinute în Republica Moldova). Pentru persoanele cu diplome de studii obţinute în străinătate se vor indica calificările (ex. GPA, etc.), obţinute în ţara şi/sau instituţiile de învăţămînt respective.
Experienţă de minim 1 an în domeniul evidenței contabile, a remunerării muncii si aspectelor conexe acesteia;
Cunoştinţe aferente actelor normative şi legislative ale Republicii Moldova în vigoare în domeniul evidenţei contabile și evidenţei fiscale;
Competențe lingvistice: cunoaşterea fluentă a limbii de stat;
Competențe: integritate, responsabilitate, profesionalism, orientare către rezultate, perseverență;
Adaptarea sporită la modificările operate în derularea activității atît la nivel operațional, cît și la nivel de sistem informațional;
Alte abilități și atitudini: de planificare, comunicare, analiză, gestionare eficientă a timpului, spirit de inițiativă și de echipă.
Cerințe suplimentare ce vor constitui un avantaj:
Studii post universitare, limba engleză.
Principalele atribuții:
Înregistrarea sistematică în evidența contabilă în conformitate cu SIRF şi politicile contabile ale BNM, a operaţiunilor economice și financiare privind remunerațiile salariaților BNM, decontările cu bugetul de stat, bugetul asigurărilor sociale de stat şi fondul asigurărilor obligatorii de asistență medicală, acordarea creditelor, delegarea, pregătirea și perfecționarea personalului BNM;
Înregistrarea sistematică în evidența contabilă în conformitate cu SIRF şi politicile contabile ale BNM, a operaţiunilor economice și financiare privind operațiunile cu numerar în cadrul BNM și operațiunilor aferente monedelor comemorative și jubiliare;
Întocmirea dărilor de seamă aferente veniturilor şi impozitelor reţinute angajaţilor şi pensionarilor BNM, conform Codului Fiscal, certificatelor aferente salarizării şi prezentarea acestora după destinaţie;
Întocmirea şi prezentarea după destinaţie a rapoartelor şi dărilor de seamă fiscale și statistice;
Participarea la seminare organizate de alte instituții în aspecte ce țin de activitatea Secției, perfecționarea sistematică a nivelului personal de calificare al activităţii profesionale.
Participarea la elaborarea caietelor de sarcini privind automatizarea operațiunilor Secției și realizarea acțiunilor privind adaptarea şi dezvoltarea sistemului informațional de evidență contabilă.
Beneficiile oferite de BNM:
Experiență profesională într-o bancă centrală;
Oportunități extinse de dezvoltare profesională și personală;
Mediu de muncă modern și prietenos;
Flexibilitate în programul de muncă;
Pachet salarial competitiv;
Atmosferă dinamică într-o echipă de profesioniști.
Termen-limită:
15 decembrie 2024.
Recomandăm insistent să consultaţi bibliografia de mai jos înainte de a fi invitat la concurs.
Bibliografie:
Legea cu privire la Banca Națională a Moldovei nr. 548-XIII din 21.07.1995 cu modificările și completările ulterioare (republicată în Monitorul Oficial al Republicii Moldova, nr. 297-300, art.544 din 30.10.2015);
Legea contabilității și raportării financiare nr. 287 din 15.12.2017, cu modificările și completările ulterioare;
IAS 19 Beneficiile angajaților;
Codul Fiscal al RM;
Codul Muncii al RM;
Legea Nr. 1585 din 27-02-1998 cu privire la asigurarea obligatorie de asistenţă medicală;
Legea nr. 289 din 22.07.2004 privind indemnizaţiile pentru incapacitate temporară de muncă şi alte prestaţii de asigurări sociale;
HG nr. 697 din 22-08-2014 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la reţinerea impozitului pe venit din salariu şi din alte plăţi efectuate de către patron în folosul angajatului, precum şi din plăţile achitate în folosul persoanelor fizice care nu practică activitate de întreprinzător pentru serviciile prestate şi/sau efectuarea de lucrări;
HG nr. 426 din 26.04.2004 privind aprobarea Modului de calculare a salariului mediu;
Legea nr.166 din din 21.09.2017cu privire la tichetele de masă;
HG 693 din 11.07.2018 cu privire la determinarea obligației fiscale cu privire la impozitul pe venit.
Pentru participarea la concurs, completați formularul CV-ului online sau puteţi expedia CV-ul dvs. pe adresa recrutare@bnm.md. Totodată, aveți posibilitatea să depuneți CV-ul și în format fizic la sediul BNM, pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chişinău, Departamentul strategie, organizare şi resurse umane, cu specificarea postului pentru care doriţi să candidaţi. Pentru informații suplimentare ne puteți contacta telefonic la numărul 022 822 158/ 022-822-245/ 022-822-143.
Vor fi contactate doar persoanele care întrunesc condiţiile concursului.
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳