Contabil-Şef cu normă întreagă de lucru
Alex S&E
№14873425, 22 ноября 2024
Город:
Кишинев
Образование:
Университет, институт
Опыт работы:
От 3 лет
Зарплата:
Не указана
График:
Полный день
Cerințe:
studii: superioare (contabilitate, economie, finanțe);
experienta in munca: minim 3 ani ca contabil sef sau contabil sef adjunct;
- experienta in munca administrativa in contabilitate (pana la 3 persoane);
scrisori de recomandare;
cunoștințe temeinice a legislației fiscale, cunoștințe și aptitudini în aplicarea Standardelor Naționale de Contabilitate; dreptul civil;
cunoașterea procedurii de finanțare, creditare, conlucrare restrânsă între întreprindere și bancă;
experiență profesională și cunostințe în contabilitate de producere, construcții, vanzări;
cunoașterea obligatorie a limbii romîne și rusă;
utilizarea încrezută a lucrului cu PC (Microsoft Office), cunoștințe privind evidența contabilității în programa 1C 8.3.
Responsabilități:
organizarea și controlul activității departamentului de contabilitate;
întocmirea politicilor contabile, controlul asupra corectitudinii aplicarii politicii de contabilitate;
interacțiunea cu organele de control, cu bancile;
întocmirea si prezentarea rapoartelor fiscale și statistice în conformitate cu legislația în vigoare;
asigurarea oportunității și corectitudinii calculelor privind salariu, impozitelor, contribuțiilor, taxelor, plăților și transferul către organizațiile abilitare;
analiza și controlul cheltuielilor din buget;
prognozarea si controlul resurselor financiare;
abilitatea de a găsi orice ieșire din situație în urma unei probleme apărute.
Calități personale:
responsabilitate și păstrarea confidențialității informației;
capacitatea de a lucra în echipă;
atenție la detalii;
abilități de management eficient și subordonare.
CV + RECOMANDĂRI (obligatoriu!), Vă rugăm să trimiteți la: oksana@alex-se.com. CV: oksana@alex-se.com
(022) 24-45-72
www.alex-se.com
studii: superioare (contabilitate, economie, finanțe);
experienta in munca: minim 3 ani ca contabil sef sau contabil sef adjunct;
- experienta in munca administrativa in contabilitate (pana la 3 persoane);
scrisori de recomandare;
cunoștințe temeinice a legislației fiscale, cunoștințe și aptitudini în aplicarea Standardelor Naționale de Contabilitate; dreptul civil;
cunoașterea procedurii de finanțare, creditare, conlucrare restrânsă între întreprindere și bancă;
experiență profesională și cunostințe în contabilitate de producere, construcții, vanzări;
cunoașterea obligatorie a limbii romîne și rusă;
utilizarea încrezută a lucrului cu PC (Microsoft Office), cunoștințe privind evidența contabilității în programa 1C 8.3.
Responsabilități:
organizarea și controlul activității departamentului de contabilitate;
întocmirea politicilor contabile, controlul asupra corectitudinii aplicarii politicii de contabilitate;
interacțiunea cu organele de control, cu bancile;
întocmirea si prezentarea rapoartelor fiscale și statistice în conformitate cu legislația în vigoare;
asigurarea oportunității și corectitudinii calculelor privind salariu, impozitelor, contribuțiilor, taxelor, plăților și transferul către organizațiile abilitare;
analiza și controlul cheltuielilor din buget;
prognozarea si controlul resurselor financiare;
abilitatea de a găsi orice ieșire din situație în urma unei probleme apărute.
Calități personale:
responsabilitate și păstrarea confidențialității informației;
capacitatea de a lucra în echipă;
atenție la detalii;
abilități de management eficient și subordonare.
CV + RECOMANDĂRI (obligatoriu!), Vă rugăm să trimiteți la: oksana@alex-se.com. CV: oksana@alex-se.com
(022) 24-45-72
www.alex-se.com
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳