Contabil(ă)
Audit Expres
№14866012, 21 ноября 2024
Город:
Кишинев
Образование:
Любое
Опыт работы:
От 2 лет
Зарплата:
От 10 000 До 15 000 MDL
График:
Полный день
Suntem o companie de contabilitate dinamică, corectă și în continuă dezvoltare. Dacă și tu ești la fel, te invităm să te alături echipei noastre unde ai posibilitatea să te autorealizezi și să-ți descătușezi potențialul. Noi îți oferim un mediu de lucru plăcut, în care poți aprofunda contabilitatea aplicată în diverse domenii de activitate.
Ce vei face la noi:
Vei fi responsabil de evidenta primara a contabilității mai multor companii, clienți ai Audit Expres. Companii cu diferite genuri de activitate - ceea ce îți va permite să-ți perfecționezi cunoștințele și să înveți lucruri noi;
Vei lucra în direct cu directorii pentru a obține documentele primare, a efectua transferurile bancare, a furniza informația necesară clientului referitor la solduri, debitori/creditori, situația contului curent...
Vei colabora cu contabilul șef care va supraveghea sectorul de care ești responsabil, te va ghida în întrebările care nu-ți sunt clare și va prelua sarcinile în care nu ai competență (ex: darile de seama, calculul salariului sau întocmirea bilanțului...) - asta va exclude situațiile stresante în care nu știi cum să acționezi și vei avea posibilitatea să înveți de la cineva cu experiență.
Ce așteptări avem de la tine:
Trebuie să cunoști softul contabil 1C (v8)
Să ai o experiență în prelucrarea documentelor primare de min. 2 ani
Cerem sa fii amabilă în discuțiile cu clienții și orientată spre identificarea soluțiilor
Ne așteptăm să fii o fire organizată și cu abilitați de gestionare a mai multor sarcini simultan
Îți va fi ușor dacă îți place să înveți, deoarece va trebui să îți abdatezi cunoștințele permanent
Vrem să fii o fire prietenoasă și pozitivă pentru a corespunde colectivului nostru
Ce oferim în schimb:
La noi vei beneficia de o atitudine respectuoasă și pozitivă din partea conducerii și a colegilor
Loc de munca într-un oficiu confortabil
Mediu favorabil dezvoltării tale profesionale
Program de lucru de Luni până Vineri între orele 09:00 - 18:00 (cu pauza de masa 13:00-14:00)
Concediu anual conform legislației
Colectiv binevoitor
Șef adecvat :)
Clienți diverși după complexitate și domeniu de activitate.
Vom stabili un sistem individual de remunerare bazat pe volumul de lucru care-l faci si direct proporțional cu sarcinile de care ești responsabil. Astfel vei putea influența direct mărimea salariului și vom exclude situațiile în care lucrezi mai mult dar salariul nu se schimbă.
*Oficiu amplasat pe strada Decebal 6
Expediati CV-ul cu poza pe email-ul: hr@auditexpres.md, indicand functia pentru care candidati (obtional puteti indica salariu dorit).
Persoanele selectate vor fi invitate la interviu. E-mail: hr@auditexpres.md
Ce vei face la noi:
Vei fi responsabil de evidenta primara a contabilității mai multor companii, clienți ai Audit Expres. Companii cu diferite genuri de activitate - ceea ce îți va permite să-ți perfecționezi cunoștințele și să înveți lucruri noi;
Vei lucra în direct cu directorii pentru a obține documentele primare, a efectua transferurile bancare, a furniza informația necesară clientului referitor la solduri, debitori/creditori, situația contului curent...
Vei colabora cu contabilul șef care va supraveghea sectorul de care ești responsabil, te va ghida în întrebările care nu-ți sunt clare și va prelua sarcinile în care nu ai competență (ex: darile de seama, calculul salariului sau întocmirea bilanțului...) - asta va exclude situațiile stresante în care nu știi cum să acționezi și vei avea posibilitatea să înveți de la cineva cu experiență.
Ce așteptări avem de la tine:
Trebuie să cunoști softul contabil 1C (v8)
Să ai o experiență în prelucrarea documentelor primare de min. 2 ani
Cerem sa fii amabilă în discuțiile cu clienții și orientată spre identificarea soluțiilor
Ne așteptăm să fii o fire organizată și cu abilitați de gestionare a mai multor sarcini simultan
Îți va fi ușor dacă îți place să înveți, deoarece va trebui să îți abdatezi cunoștințele permanent
Vrem să fii o fire prietenoasă și pozitivă pentru a corespunde colectivului nostru
Ce oferim în schimb:
La noi vei beneficia de o atitudine respectuoasă și pozitivă din partea conducerii și a colegilor
Loc de munca într-un oficiu confortabil
Mediu favorabil dezvoltării tale profesionale
Program de lucru de Luni până Vineri între orele 09:00 - 18:00 (cu pauza de masa 13:00-14:00)
Concediu anual conform legislației
Colectiv binevoitor
Șef adecvat :)
Clienți diverși după complexitate și domeniu de activitate.
Vom stabili un sistem individual de remunerare bazat pe volumul de lucru care-l faci si direct proporțional cu sarcinile de care ești responsabil. Astfel vei putea influența direct mărimea salariului și vom exclude situațiile în care lucrezi mai mult dar salariul nu se schimbă.
*Oficiu amplasat pe strada Decebal 6
Expediati CV-ul cu poza pe email-ul: hr@auditexpres.md, indicand functia pentru care candidati (obtional puteti indica salariu dorit).
Persoanele selectate vor fi invitate la interviu. E-mail: hr@auditexpres.md
E-mail:
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳