Hr manager
Farmacia M
№10043588, 20 мая 2024
Город:
Кишинев
Образование:
Любое
Опыт работы:
Любой
Зарплата:
Не указана
График:
Полный день
Место работы:
На территории работодателя
Готовы трудоустроить беженцев
Se anunță concurs pentru ocuparea postului vacant - HR Manager
Așteptările față de candidat:
- Capacitatea de a lucra în modul multitasking;
- Disponibilitatea de a studia o cantitate mare de informații într-un timp scurt;
- Abilități de comunicare bine dezvoltate;
- Persistență în căutarea opțiunilor până când rezultatul scontat nu este obținut;
- Respectarea termenelor limită;
- Experiența în companiile farmaceutice constituie un avantaj;
Cerințele față de candidat:
- Studii superioare. Specializare: management personal, administrare resurse umane, resurse umane, psihologie;
- Este încurajată prezența studiilor suplimentare;
- Experiență profesională în companii cu peste 100 de angajați;
- Cunoașterea economiei muncii, metodelor de selecție a personalului, de formare și de dezvoltare, de evaluare, de adaptare, de motivare a personalului, raționare și remunerare;
- Vorbirea și cunoașterea limbilor română și rusă;
- Utilizator de computer; cunoașterea programelor: MS Office (Word, Excel, Microsoft Outlook, Power Point); 1C: 8.3, motoare de căutare
Responsabilități principale:
- Dezvoltarea și implementarea strategiei de resurse umane a companiei care să vizeze creșterea eficienței afacerii;
- Formarea și menținerea culturii corporative. Implementarea valorilor companiei;
- Implementarea unui ciclu complet de selecție (de la procesarea cererilor până la sfârșitul perioadei de adaptare a candidaților);
- Desfășurarea etapelor de adaptare (organizarea ieșirii angajatului la muncă: expedierea de informații despre angajații noi; conversații de adaptare cu angajații nou-veniți, monitorizarea trecerii perioadei de probă, interacțiunea cu șefii de departamente la trecerea perioadei de probă de către un nou angajat, participarea la evaluarea unui nou angajat în urma perioadei de probă, raportare corespunzătoare;
- Evaluarea performanței personalului, concluzii privind performanța KPI și dinamica angajaților, identificarea nevoilor de formare și organizarea instruirii pentru angajații companiei;
- Organizarea de instruiri motivante, instruirea angajaților;
- Asigurarea unui climat social și psihologic favorabil în echipă, stimulând și dezvoltând forme de participare a angajaților la dezvoltarea companiei. Asistență psihologică angajaților;
- Organizarea și controlul complet al managementului înregistrărilor de personal, în volum de 200 de persoane;
- Evidența programului de lucru al angajaților, evidența tabelelor;
- Elaborarea și controlul implementării programelor de concediu;
- Raportarea internă (compoziția calitativă și cantitativă a personalului, cifra de afaceri, mișcarea personalului);
- Interacțiune regulată cu departamentul de contabilitate, șefii diviziilor structurale pe probleme: recrutare, rotație, concedieri etc.
- Consultarea managerilor și a angajaților cu privire la problemele dreptului muncii, minimizarea riscurilor;
- Gestionarea și arhivarea înregistrărilor, evidența personalului.
Compania oferă:
- Angajare oficială;
- Plata stabilă și la timp a salariilor;
- Instruire și dezvoltare corporativă gratuită;
- Lucru nu doar într-o echipă prietenoasă, ci și una de profesioniști.
Dacă ești în căutarea unui loc de muncă interesant într-o companie farmaceutică în continuă dezvoltare și oferta noastră prezintă interes pentru tine, expediază-ne CV-ul cu datele de contact și nivelul salariului dorit.
e-mail: jobmd3@gmail.com
Devino parte a echipei noastre de profesioniști!
Așteptările față de candidat:
- Capacitatea de a lucra în modul multitasking;
- Disponibilitatea de a studia o cantitate mare de informații într-un timp scurt;
- Abilități de comunicare bine dezvoltate;
- Persistență în căutarea opțiunilor până când rezultatul scontat nu este obținut;
- Respectarea termenelor limită;
- Experiența în companiile farmaceutice constituie un avantaj;
Cerințele față de candidat:
- Studii superioare. Specializare: management personal, administrare resurse umane, resurse umane, psihologie;
- Este încurajată prezența studiilor suplimentare;
- Experiență profesională în companii cu peste 100 de angajați;
- Cunoașterea economiei muncii, metodelor de selecție a personalului, de formare și de dezvoltare, de evaluare, de adaptare, de motivare a personalului, raționare și remunerare;
- Vorbirea și cunoașterea limbilor română și rusă;
- Utilizator de computer; cunoașterea programelor: MS Office (Word, Excel, Microsoft Outlook, Power Point); 1C: 8.3, motoare de căutare
Responsabilități principale:
- Dezvoltarea și implementarea strategiei de resurse umane a companiei care să vizeze creșterea eficienței afacerii;
- Formarea și menținerea culturii corporative. Implementarea valorilor companiei;
- Implementarea unui ciclu complet de selecție (de la procesarea cererilor până la sfârșitul perioadei de adaptare a candidaților);
- Desfășurarea etapelor de adaptare (organizarea ieșirii angajatului la muncă: expedierea de informații despre angajații noi; conversații de adaptare cu angajații nou-veniți, monitorizarea trecerii perioadei de probă, interacțiunea cu șefii de departamente la trecerea perioadei de probă de către un nou angajat, participarea la evaluarea unui nou angajat în urma perioadei de probă, raportare corespunzătoare;
- Evaluarea performanței personalului, concluzii privind performanța KPI și dinamica angajaților, identificarea nevoilor de formare și organizarea instruirii pentru angajații companiei;
- Organizarea de instruiri motivante, instruirea angajaților;
- Asigurarea unui climat social și psihologic favorabil în echipă, stimulând și dezvoltând forme de participare a angajaților la dezvoltarea companiei. Asistență psihologică angajaților;
- Organizarea și controlul complet al managementului înregistrărilor de personal, în volum de 200 de persoane;
- Evidența programului de lucru al angajaților, evidența tabelelor;
- Elaborarea și controlul implementării programelor de concediu;
- Raportarea internă (compoziția calitativă și cantitativă a personalului, cifra de afaceri, mișcarea personalului);
- Interacțiune regulată cu departamentul de contabilitate, șefii diviziilor structurale pe probleme: recrutare, rotație, concedieri etc.
- Consultarea managerilor și a angajaților cu privire la problemele dreptului muncii, minimizarea riscurilor;
- Gestionarea și arhivarea înregistrărilor, evidența personalului.
Compania oferă:
- Angajare oficială;
- Plata stabilă și la timp a salariilor;
- Instruire și dezvoltare corporativă gratuită;
- Lucru nu doar într-o echipă prietenoasă, ci și una de profesioniști.
Dacă ești în căutarea unui loc de muncă interesant într-o companie farmaceutică în continuă dezvoltare și oferta noastră prezintă interes pentru tine, expediază-ne CV-ul cu datele de contact și nivelul salariului dorit.
e-mail: jobmd3@gmail.com
Devino parte a echipei noastre de profesioniști!
E-mail:
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Твое резюме успешно отправлено 🥳