Manager Resurse Umane
Audit Expres
№14904462, 9 декабря 2024
Город:
Кишинев
Образование:
Любое
Опыт работы:
От 3 лет
Зарплата:
От 15 000 До 20 000 MDL
График:
Полный день
AUDIT EXPRES este o companie fondată în anul 2009, care acordă agenților economici servicii de contabilitate, audit, evidența cadrelor și consultanță fiscală. Odată cu dezvoltarea companiei și marirea volumului de lucru, suntem în căutarea unui specialist la funcția de Manager Resurse Umane.
Ce va face aceasta persoana?
Va asigura evidența cadrelor operând în softul 1C, la o parte din clienții noștri și va oferi periodic răspunsuri calificate directorilor companiilor ce sunt deservite de către compania noastra.
Responsabilități:
perfectarea dosarelor personale;
perfectarea actelor la angajare, transfer, demisie;
întocmirea tabelelor de pontaj;
eliberarea diverselor certificate pentru salariaţii întreprinderilor;
întocmirea graficului de concedii și evidența acestora;
stabilirea statelor de personal;
... și alte activități aferente domeniului.
Cerințe:
Experiență într-o funcție similară minim 3 ani;
Cunoașterea Legislatiei R. Moldova cu privire la serviciul personal;
Abilități profesionale în operarea softului 1C v8;
Experiență în susținerea controlului de la Inspecția Muncii;
Cunoașterea calculatorului la nivel utilizator avansat;
Cunoștințe generale în contabilitatea salarizării va constitui un avantaj.
Pentru o stare generala de bine, la noi veți beneficia de:
de o atitudine respectuoasă și pozitivă din partea conducerii și a colegilor
salariu competitiv achitat la timp
mediu favorabil dezvoltării dumneavoastre profesionale
program de lucru Luni-Vineri; 09:00 - 18:00 (pauza de masa 13:00-14:00)
concediu anual
clienți respectuoși
șef adecvat
condiții de lucru într-un mediu liniștit, calm, orientat spre asigurarea stării de bine la locul de muncă.
Va rugam sa expediati CV-ul cu poza pe email-ul: hr@auditexpres.md.
Persoanele selectate vor fi invitate la interviu. E-mail: hr@auditexpres.md
069821721
Ce va face aceasta persoana?
Va asigura evidența cadrelor operând în softul 1C, la o parte din clienții noștri și va oferi periodic răspunsuri calificate directorilor companiilor ce sunt deservite de către compania noastra.
Responsabilități:
perfectarea dosarelor personale;
perfectarea actelor la angajare, transfer, demisie;
întocmirea tabelelor de pontaj;
eliberarea diverselor certificate pentru salariaţii întreprinderilor;
întocmirea graficului de concedii și evidența acestora;
stabilirea statelor de personal;
... și alte activități aferente domeniului.
Cerințe:
Experiență într-o funcție similară minim 3 ani;
Cunoașterea Legislatiei R. Moldova cu privire la serviciul personal;
Abilități profesionale în operarea softului 1C v8;
Experiență în susținerea controlului de la Inspecția Muncii;
Cunoașterea calculatorului la nivel utilizator avansat;
Cunoștințe generale în contabilitatea salarizării va constitui un avantaj.
Pentru o stare generala de bine, la noi veți beneficia de:
de o atitudine respectuoasă și pozitivă din partea conducerii și a colegilor
salariu competitiv achitat la timp
mediu favorabil dezvoltării dumneavoastre profesionale
program de lucru Luni-Vineri; 09:00 - 18:00 (pauza de masa 13:00-14:00)
concediu anual
clienți respectuoși
șef adecvat
condiții de lucru într-un mediu liniștit, calm, orientat spre asigurarea stării de bine la locul de muncă.
Va rugam sa expediati CV-ul cu poza pe email-ul: hr@auditexpres.md.
Persoanele selectate vor fi invitate la interviu. E-mail: hr@auditexpres.md
069821721
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Твое резюме успешно отправлено 🥳