Operator introducere, prelucrare si validare date
I.M."Pay Point" S.R.L.
№1486669, 22 января 2014
Город:
Кишинев
Образование:
Высшее
Опыт работы:
До 2 лет
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
Î.M. “Paypoint” S.R.L.
Paypoint prezintă soluţii pentru colectarea plăţilor în timp real pentru toţi dealerii şi distribuitorii MOLDCELL, băncile comerciale din Republica Moldova, pentru companiile care efectueaza colectarea plăţilor prin intermediul terminalelor cu autoservire şi pentru alţi parteneri. Compania noastră dispune de un spectru larg de soluţii tehnologice, inclusiv terminale POS, termiale Web, canale SMS si USSD.
Unul dintre cei mai mari parteneri ai Companiei Moldcell, Paypoint, anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei vacante de:
Operator introducere, prelucrare şi validare date
Scopul general al funcţiei/ postului: Consultarea agenţilor economici şi al abonaţilor prin telefon.
Atribuţii:
1. Să ofere consultaţii telefonice agenţilor economici şi abonaţilor.
2. Să caute şi să ofere abonatului, agentului economic soluţii optime în legătură cu întrebarea apărută.
3. Să răspundă la reclamaţiile şi sugestiile abonaţilor şi agenţilor economici.
4. Să introducă în baza de date informaţia primită.
5. Telefonarea abonaţilor şi agenţilor economici cu scopul de a le comunica diverse informaţii (apel de informare).
6. Telefonarea abonaţilor şi agenţilor economici cu scopul de obţinere a informaţiei.
7. Prezentarea rapoartelor de activitate.
8. Recepţionarea poştei electronice, analiza corespondenţei şi îndeplinirea răspunsurilor destinatarilor.
9. Efectuarea anulării plăţilor după caz.
10. Verificarea succesivităţii plăţilor în diferite PORTALE.
11. Verificarea plăţilor totale cu agenţii economici şi abonaţii.
Cerinţe:
- Studii universitare superioare;
- Puternice abilităţi analitice;
- Capacitatea de a găsi soluții pentru orice problemă;
- Cunoştinţe PC avansate;
- Experiența profesională de minim 1 an, de preferință în domeniul Call Center;
- Cunoaşterea limbii române, limbii ruse şi limbii engleze
Calități personale:
- Capacitatea de a rezolva diferite sarcini;
- Planificarea eficientă a timpului de lucru;
- Abilități de comunicare dezvoltate;
- Orientare spre rezultate, dorința de a evolua;
- Gândire analitică, spirit de iniţiativă, rezistenţă la stres;
- Capacități de scriere și vorbire corectă;
- Responsabilitate şi atenţie.
Beneficii:
Negocierea salariului la interviu, bonusuri de performanţă, pachet social complet.
Birou modern, în centrul Capitalei. Program de lucru luni-vineri 8.00-18.00.
Colectiv tînăr, prietenos şi inovator, proiecte interesante.
Expediați CV-ul la: hr@paypoint.md
Paypoint prezintă soluţii pentru colectarea plăţilor în timp real pentru toţi dealerii şi distribuitorii MOLDCELL, băncile comerciale din Republica Moldova, pentru companiile care efectueaza colectarea plăţilor prin intermediul terminalelor cu autoservire şi pentru alţi parteneri. Compania noastră dispune de un spectru larg de soluţii tehnologice, inclusiv terminale POS, termiale Web, canale SMS si USSD.
Unul dintre cei mai mari parteneri ai Companiei Moldcell, Paypoint, anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei vacante de:
Operator introducere, prelucrare şi validare date
Scopul general al funcţiei/ postului: Consultarea agenţilor economici şi al abonaţilor prin telefon.
Atribuţii:
1. Să ofere consultaţii telefonice agenţilor economici şi abonaţilor.
2. Să caute şi să ofere abonatului, agentului economic soluţii optime în legătură cu întrebarea apărută.
3. Să răspundă la reclamaţiile şi sugestiile abonaţilor şi agenţilor economici.
4. Să introducă în baza de date informaţia primită.
5. Telefonarea abonaţilor şi agenţilor economici cu scopul de a le comunica diverse informaţii (apel de informare).
6. Telefonarea abonaţilor şi agenţilor economici cu scopul de obţinere a informaţiei.
7. Prezentarea rapoartelor de activitate.
8. Recepţionarea poştei electronice, analiza corespondenţei şi îndeplinirea răspunsurilor destinatarilor.
9. Efectuarea anulării plăţilor după caz.
10. Verificarea succesivităţii plăţilor în diferite PORTALE.
11. Verificarea plăţilor totale cu agenţii economici şi abonaţii.
Cerinţe:
- Studii universitare superioare;
- Puternice abilităţi analitice;
- Capacitatea de a găsi soluții pentru orice problemă;
- Cunoştinţe PC avansate;
- Experiența profesională de minim 1 an, de preferință în domeniul Call Center;
- Cunoaşterea limbii române, limbii ruse şi limbii engleze
Calități personale:
- Capacitatea de a rezolva diferite sarcini;
- Planificarea eficientă a timpului de lucru;
- Abilități de comunicare dezvoltate;
- Orientare spre rezultate, dorința de a evolua;
- Gândire analitică, spirit de iniţiativă, rezistenţă la stres;
- Capacități de scriere și vorbire corectă;
- Responsabilitate şi atenţie.
Beneficii:
Negocierea salariului la interviu, bonusuri de performanţă, pachet social complet.
Birou modern, în centrul Capitalei. Program de lucru luni-vineri 8.00-18.00.
Colectiv tînăr, prietenos şi inovator, proiecte interesante.
Expediați CV-ul la: hr@paypoint.md
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено