Specialist serviciu personal
Pentalog HIGH TECH
№2801511, 21 апреля 2015
Город:
Кишинев
Образование:
Любое
Опыт работы:
Любой
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
Misiune : asigură respectarea obligațiilor legale prin aplicarea normelor privind dreptul muncii și urmărește îmbunătățirea condițiilor de muncă și organizare a muncii. Proiectează și organizează acțiuni de comunicare interna, reconciliaza obiectivele satisfactiei companiei si a personalului, menține relații cu partenerii sociali si administratiile publice.
Activitati:
- Intocmirea si administrarea dosarelor de angajare si a documentelor de personal
- Intocmirea evidentei miscarii de personal
- Relationarea si informarea personalului angajat in cazul modificarii documentelor
- Actualizarea dosarelor in conformitate cu modificarile dispozitiilor legale in vigoare
- Asigura elaborarea si aplicarea politicilor de personal ale intreprinderii
- Gestionarea concediilor
- Prezintarea solutiilor practice cu privire la toate problemele vis a vis de Codul muncii, pentru a permite companiei a se conforma
- Gestionarea documentiei de deplasare ale personalului
- Gestionarea contractelor cu funizorii si alti parteneri ale companiei
Competente:
- Abilități analitice și de sinteză
- Diplomatie
- Dinamism
- Abilitati interpersonale
Cerinte:
- Studii superioare juridice finisate;
- Cel puțin 3 ani experiență într-o poziție similară sau in domeniu similar;
- Cunostinte de limba franceza si engleza – nivel conversational.
Beneficii:
- Pachet salarial atractiv, care include mai multe tipuri de prime;
- Posibilitati de promovare si de dezvoltare a unui plan de cariera;
- Integrarea intr-un mediu de lucru dinamic, multicultural;
- Programe de formare continua.
Daca va pare atractiva aceasta oportunitate de cariera, nu ezitati sa expediati CV-ul la adresa: mcucer@pentalog.fr sau jobs.md@pentalog.fr .
Activitati:
- Intocmirea si administrarea dosarelor de angajare si a documentelor de personal
- Intocmirea evidentei miscarii de personal
- Relationarea si informarea personalului angajat in cazul modificarii documentelor
- Actualizarea dosarelor in conformitate cu modificarile dispozitiilor legale in vigoare
- Asigura elaborarea si aplicarea politicilor de personal ale intreprinderii
- Gestionarea concediilor
- Prezintarea solutiilor practice cu privire la toate problemele vis a vis de Codul muncii, pentru a permite companiei a se conforma
- Gestionarea documentiei de deplasare ale personalului
- Gestionarea contractelor cu funizorii si alti parteneri ale companiei
Competente:
- Abilități analitice și de sinteză
- Diplomatie
- Dinamism
- Abilitati interpersonale
Cerinte:
- Studii superioare juridice finisate;
- Cel puțin 3 ani experiență într-o poziție similară sau in domeniu similar;
- Cunostinte de limba franceza si engleza – nivel conversational.
Beneficii:
- Pachet salarial atractiv, care include mai multe tipuri de prime;
- Posibilitati de promovare si de dezvoltare a unui plan de cariera;
- Integrarea intr-un mediu de lucru dinamic, multicultural;
- Programe de formare continua.
Daca va pare atractiva aceasta oportunitate de cariera, nu ezitati sa expediati CV-ul la adresa: mcucer@pentalog.fr sau jobs.md@pentalog.fr .
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено