Кишинев, Буюканы
Можно без опыта
Полный день
Не имеет значение
На территории работодателя
Compania Viatel angajează Specialist Suport Clienți (limba română).
Vei prelua apeluri de intrare și e-mailuri de la clienți, oferind informații despre serviciile poștale și sprijin în soluționarea solicitărilor.
Doar consultanță – fără vânzări, fără targete!
Căutăm o persoană comunicativă, empatică și atentă la detalii.
Program disponibil:
Luni-Vineri de la 08:00-17:00 sau 10:00-19:00
*o sâmbătă pe lună lucrăm între 9:00-13:00. Pentru compensare, primiți ore libere în cursul săptămânii sau le vom achita.
Scopul acestei poziții este de a prelua apeluri de intrare și de a răspunde la e-mailuri pentru a oferi susținere și asistență în soluționarea situațiilor (întrebărilor) legate de servicii poștale.
Responsabilități:
Preluarea apelurilor de intrare
Asigurarea deservirii rapide și de calitate a clienților
De a răspunde într-un mod profesionist și în timp util la întrebările și cererile clienților
Lucrul cu baza de date, introducerea exactă a informației în CRM
Cerințe:
Nivel fluent de vorbire a limbii Române
Abilități de comunicare orală și scrisă profesională
Orientare către client
Experiență anterioară în domeniul serviciului de suport telefonic sau al relațiilor cu clienții (avantaj)
Cunoștințe bune de utilizare a calculatorului (Microsoft Office, chat, e-mail)
Capacitatea de a gestiona situații dificile și de a găsi soluții
Capacitatea de a lucra în echipă și de a colabora cu colegii din diverse departamente
La noi, vei avea oportunitatea de a te dezvolta continuu și de a-ți îmbunătăți abilitățile de comunicare, gestionare și rezolvare a problemelor. Oferim un mediu de lucru prietenos, un salariu competitiv și pachet de beneficii atractiv: de la 8000 lei net + tichete de masă.
Dacă te consideri potrivit pentru acest rol și ești gata să te alături echipei noastre, trimite CV-ul hr@viatelbpo.com, sau ne poți contacta la numărul 060 668 003.
Vei prelua apeluri de intrare și e-mailuri de la clienți, oferind informații despre serviciile poștale și sprijin în soluționarea solicitărilor.
Doar consultanță – fără vânzări, fără targete!
Căutăm o persoană comunicativă, empatică și atentă la detalii.
Program disponibil:
Luni-Vineri de la 08:00-17:00 sau 10:00-19:00
*o sâmbătă pe lună lucrăm între 9:00-13:00. Pentru compensare, primiți ore libere în cursul săptămânii sau le vom achita.
Scopul acestei poziții este de a prelua apeluri de intrare și de a răspunde la e-mailuri pentru a oferi susținere și asistență în soluționarea situațiilor (întrebărilor) legate de servicii poștale.
Responsabilități:
Preluarea apelurilor de intrare
Asigurarea deservirii rapide și de calitate a clienților
De a răspunde într-un mod profesionist și în timp util la întrebările și cererile clienților
Lucrul cu baza de date, introducerea exactă a informației în CRM
Cerințe:
Nivel fluent de vorbire a limbii Române
Abilități de comunicare orală și scrisă profesională
Orientare către client
Experiență anterioară în domeniul serviciului de suport telefonic sau al relațiilor cu clienții (avantaj)
Cunoștințe bune de utilizare a calculatorului (Microsoft Office, chat, e-mail)
Capacitatea de a gestiona situații dificile și de a găsi soluții
Capacitatea de a lucra în echipă și de a colabora cu colegii din diverse departamente
La noi, vei avea oportunitatea de a te dezvolta continuu și de a-ți îmbunătăți abilitățile de comunicare, gestionare și rezolvare a problemelor. Oferim un mediu de lucru prietenos, un salariu competitiv și pachet de beneficii atractiv: de la 8000 lei net + tichete de masă.
Dacă te consideri potrivit pentru acest rol și ești gata să te alături echipei noastre, trimite CV-ul hr@viatelbpo.com, sau ne poți contacta la numărul 060 668 003.
Адрес:
Кишинев, Буюканы
bd. Alba-Iulia 75
bd. Alba-Iulia 75
Дата актуализации:
31 июля 2025
Отклик отправлен!
Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.