Operator-suport clienți
New City SRL
№14858676, 26 ноября 2024
Город:
Кишинев
Образование:
Колледж
Опыт работы:
Любой
Зарплата:
Не указана
График:
Полный день
Место работы:
На территории работодателя
Angajăm Operator Contabil
Locație: Chișinău/Ciocana
Tip job: Full-time
Despre noi: NewCity
Suntem o companie de dezvoltare imobiliară de succes, implicată în proiecte inovative și în continuă expansiune. Căutăm un Operator Contabil pentru a se alătura echipei noastre dinamice și prietenoase.
Responsabilități:
-Pregătirea și gestionarea contractelor de rezervare pentru clienți, utilizând sistemul CRM
-Încasarea taxei de rezervare și actualizarea documentației aferente
-Lucrul cu banii (încasare și predare), utilizarea aparatului de casă și completarea registrelor aferente
-Explicarea condițiilor contractuale și a termenilor juridici către clienți, pentru a asigura transparența si înțelegerea acestora
-Oferirea de informații referitoare la actele necesare pentru încheierea ulterioară a contractului de vânzare-cumpărare
-Colaborarea cu departamentele interne pentru a asigura un flux de lucru eficient și bine coordonat
-Verificarea și arhivarea documentelor legale și financiare
-Suportul post-vânzare pentru clienți
Cerințe:
-Studii medii/superioare în Contabilitate, Drept sau domenii conexe
-Cunoștințe de contabilitate și legislație imobiliară reprezintă un avantaj
-Cunoașterea și vorbirea fluentă ale limbilor română și rusă (engleza constituie un avantaj)
-Experiența anterioară într-o poziție similară reprezintă un avantaj
-Abilități excelente de comunicare și capacitatea de a explica informații juridice într-un mod clar
-Abilitatea de a lucra cu banii, inclusiv încasarea și predarea acestora
-Experiență în utilizarea aparatului de casă și completarea completarea registrelor aferente
-Cunoștințe de utilizare a unui sistem CRM reprezintă un avantaj
-Abilități digitale de bază
-Atenție la detalii și capacitatea de a respecta termenele limită
-Spirit de echipă și orientare către client
-Responsabilitate, flexibilitate și organizare
Oferim:
-Salariu atractiv
-Oportunități de dezvoltare profesională într-un domeniu dinamic, cu instruire la locul de muncă
-Mediu de lucru prietenos și cooperant
-Stabilitate și condiții de muncă moderne
Cum aplici?
Dacă vrei să te alături unei echipe profesioniste, trimite CV-ul și o scrisoare de intenție la ecaterina.shtefan@gmail.com până la 06.12.2024.
Locație: Chișinău/Ciocana
Tip job: Full-time
Despre noi: NewCity
Suntem o companie de dezvoltare imobiliară de succes, implicată în proiecte inovative și în continuă expansiune. Căutăm un Operator Contabil pentru a se alătura echipei noastre dinamice și prietenoase.
Responsabilități:
-Pregătirea și gestionarea contractelor de rezervare pentru clienți, utilizând sistemul CRM
-Încasarea taxei de rezervare și actualizarea documentației aferente
-Lucrul cu banii (încasare și predare), utilizarea aparatului de casă și completarea registrelor aferente
-Explicarea condițiilor contractuale și a termenilor juridici către clienți, pentru a asigura transparența si înțelegerea acestora
-Oferirea de informații referitoare la actele necesare pentru încheierea ulterioară a contractului de vânzare-cumpărare
-Colaborarea cu departamentele interne pentru a asigura un flux de lucru eficient și bine coordonat
-Verificarea și arhivarea documentelor legale și financiare
-Suportul post-vânzare pentru clienți
Cerințe:
-Studii medii/superioare în Contabilitate, Drept sau domenii conexe
-Cunoștințe de contabilitate și legislație imobiliară reprezintă un avantaj
-Cunoașterea și vorbirea fluentă ale limbilor română și rusă (engleza constituie un avantaj)
-Experiența anterioară într-o poziție similară reprezintă un avantaj
-Abilități excelente de comunicare și capacitatea de a explica informații juridice într-un mod clar
-Abilitatea de a lucra cu banii, inclusiv încasarea și predarea acestora
-Experiență în utilizarea aparatului de casă și completarea completarea registrelor aferente
-Cunoștințe de utilizare a unui sistem CRM reprezintă un avantaj
-Abilități digitale de bază
-Atenție la detalii și capacitatea de a respecta termenele limită
-Spirit de echipă și orientare către client
-Responsabilitate, flexibilitate și organizare
Oferim:
-Salariu atractiv
-Oportunități de dezvoltare profesională într-un domeniu dinamic, cu instruire la locul de muncă
-Mediu de lucru prietenos și cooperant
-Stabilitate și condiții de muncă moderne
Cum aplici?
Dacă vrei să te alături unei echipe profesioniste, trimite CV-ul și o scrisoare de intenție la ecaterina.shtefan@gmail.com până la 06.12.2024.
E-mail:
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳